Aktualności

Przewodniczący Rady uprzejmie zawiadamia, że zwołuje na dzień 8 listopada 2010 r. o godz.11.00 w Schronisku Młodzieżowym w Pawełkach XLVIII sesję Rady Gminy V kadencji

      Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001  r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) uprzejmie zawiadamiam, że zwołuję na dzień 8 listopada 2010 r. o godz. 1100 w Schronisku Młodzieżowym w Pawełkach XLVIII sesję Rady Gminy Kochanowice V kadencji

                                                                                                                                                                                           

Porządek obrad sesji:

 

  • Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
  • Zatwierdzenie porządku obrad sesji.
  1. Przyjęcie protokołu z obrad XLVI i XLVII sesji Rady Gminy.
  2. Informacja Przewodniczącego o działaniach Rady podejmowanych w latach 2006-2010.

- informacje przewodniczących poszczególnych komisji.

  1. Informacja Wójta z działalności za okres 2006-2010.
  2. Projekt uchwały w sprawie wprowadzenia zmian do budżetu gminy na 2010 rok.
  3. Interpelacje i zapytania radnych.
  4. Wolne wnioski i informacje.
  5. Zakończenie obrad.

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                 Wiceprzewodnicząca

                                                                                                 

                                                                                                                    Zofia Grabińska

 

 

Wiadomość powiązana z

Organ

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 2.11.2010 r.
Dokument wytworzony przez: Rada Gminy
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Przewodniczący Rady
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 03 listopada 2010 09:19
Dokument wprowadzony do BIP przez: Waleria Pyras
Ilość wyświetleń: 1830
03 listopada 2010 09:21 (Waleria Pyras) - Zmiana danych dokumentu.
03 listopada 2010 09:19 (Waleria Pyras) - Dodanie dokumentu.