Nabór pracowników - archiwum

Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. działalności gospodarczej, komunalnej i mieszkaniowej w Referacie Gospodarki i Rozwoju Gminy

WÓJT GMINY KOCHANOWICE

ogłasza naboru na wolne stanowisko urzędnicze ds. działalności gospodarczej, komunalnej i mieszkaniowej w Referacie Gospodarki i Rozwoju Gminy

  1. I.          Ustala się wymagania, jakie powinien spełniać kandydat na powyższym stanowisku:
  2. 1.        Wymagania niezbędne:

1)     obywatelstwo polskie,

2)     pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

3)     brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane  z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

4)      nieposzlakowana opinia,

5)      wykształcenie wyższe,

6)     umiejętność obsługi komputera i pakietów biurowych.

  1. Wymagania dodatkowe:

1)     znajomość oraz umiejętność właściwej interpretacji i stosowania przepisów o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy, działalności gospodarczej,

2)     znajomość podstawowych aktów prawnych regulujących funkcjonowanie samorządu terytorialnego, w tym przede wszystkim ustawy o samorządzie gminnym, kodeksu postępowania administracyjnego,

3)     umiejętność pracy w zespole,

4)     dokładność, operatywność,

5)     łatwość w nawiązywaniu kontaktów, kultura osobista,

6)     kreatywność,

7)     umiejętność analizy problemów i poprawnego wyciągania wniosków,

8)     łatwość podejmowania decyzji,

9)     wskazana praktyka zawodowa lub staż w jednostkach samorządu terytorialnego, w tym zwłaszcza na podobnym stanowisku,

10)odporność na stres,

11)umiejętność samodzielnej i efektywnej organizacji pracy na stanowisku.

  1. II.        Określa się zakres wykonywanych zadań:

1)     prowadzenie całokształtu spraw związanych z gospodarką lokalami,                           a w szczególności spraw wynikających z ustawy z dnia 21 czerwca 2001 r.                   o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy,

2)     prowadzenie spraw związanych ze zgłaszaniem działalności gospodarczej wynikających  z ustawy z dnia 19 listopada 1999 r. – Prawo działalności gospodarczej oraz ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej,

3)     realizacja zadań wynikających z ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków,

4)     wydawanie i cofanie zezwoleń na sprzedaż i podawanie alkoholu,

5)     zachowanie tajemnicy służbowej,

6)      wykonywanie powierzonych czynności i zadań: sumiennie, sprawnie, bezstronnie.

  1. III.     Określa się wykaz dokumentów niezbędnych do wzięcia udziału w procedurze naboru:

1)     życiorys zawodowy zawierający wykaz wszystkich dotychczasowych miejsc pracy kandydata z wyszczególnieniem stażu pracy w tych miejscach oraz przebieg nauki z wyszczególnieniem wszystkich ukończonych szkół i uczelni – CV ( z telefonem kontaktowym),

2)      list motywacyjny,

3)     oryginał kwestionariusza osobowego,

4)      kopia lub odpis dokumentów potwierdzających:
a) wykształcenie (dyplomu ukończenia studiów wyższych),
b) staż pracy, w tym w pracy w administracji samorządowej lub rządowej (np. świadectw pracy),
c) posiadane kwalifikacje i umiejętności (dyplomów, zaświadczeń itp.),

5)     oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe (wybrany kandydat zobowiązany będzie do przedłożenia zaświadczenia o niekaralności wydanego przez Krajowy Rejestr Karny),

6)      oświadczenie o posiadaniu przez kandydata pełni praw publicznych.

Wymagane dokumenty kandydat składa osobiście w zamkniętej kopercie opisanej dodatkowo „Konkurs na stanowisko ds. . działalności gospodarczej, komunalnej i mieszkaniowej w Referacie Gospodarki i Rozwoju Gminy” w sekretariacie Urzędu Gminy w Kochanowicach (pokój nr 11) w terminie do dnia 12 października 2011 r. do godz. 15.00. W przypadku przesłania oferty pocztą liczy się data wpływu do Urzędu.

Dokumenty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.

Lista osób, które spełniły wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze oraz zakwalifikowanych do dalszego postępowania, zostanie ogłoszona w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Kochanowice www.kochanowice.pl oraz umieszczona na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy do dnia 14 października 2011 r.

Dalsze postępowanie polegać będzie na przeprowadzeniu w dniu 21 października 2011 r. rozmów kwalifikacyjnych, podczas których zostanie sprawdzona m. in. znajomość przepisów, o których mowa w punkcie II. Rozmowy przeprowadzone zostaną w siedzibie Urzędu Gminy Kochanowice, przy ul. Wolności 5, o godzinie przeprowadzenia rozmów zakwalifikowani kandydaci powiadomieni zostaną telefonicznie.

Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej gminy Kochanowice www.kochanowice.pl oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy.

  1. IV.     W celu wyłonienia kandydata na stanowisko ds.  działalności gospodarczej, komunalnej i mieszkaniowej powołuję komisję konkursową w składzie:

1)     Michał Pawełczyk – przewodniczący komisji

2)     Andrzej Domagała – członek

3)     Jarosław Pasieka – członek

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV powinno być opatrzone klauzulą:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie o pracę dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458)”.

Kochanowice, 30.09.2011 r.

Wójt

mgr inż. Ireneusz Czech

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 30.09.2011
Dokument wytworzony przez: Stanowisko ds. kadrowo-kancelaryjnych
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 30 września 2011 11:43
Dokument wprowadzony do BIP przez: Waleria Pyras
Ilość wyświetleń: 3157
30 września 2011 11:44 (Waleria Pyras) - Zmiana danych dokumentu.
30 września 2011 11:43 (Waleria Pyras) - Dodanie dokumentu.