Przedmiot zamówienia: 
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w gminie Kochanowice 
1) Nazwa (firma) i adres zamawiającego: 
Gmina Kochanowice ul. Wolności nr 5 Kod 42 - 713 Kochanowice 
www.kochanowice.pl e-mail: gmina@kochanowice.pl 
godziny urzędowania : 7:30 - 15:30 
2) Określenie trybu zamówienia: 
przetarg nieograniczony 
3) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia: 
Odbiór specyfikacji w Urzędzie Gminy, adres jak wyżej, pokój nr 10 cena specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jeżeli jej udostępnienie jest odpłatne: 
bezpłatna 
4) Opis przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych: 
zimowe utrzymanie drogi powiatowej Lubecko -Kochanowice w III Standardzie ZUD(5,8km), pozostałe drogi powiatowe (15,3km) w IV starndardzie ZDU, nie dopuszcza się ofert częściowych Kod CPV: 90212000-6, 90213000-3 
5) Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej: 
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych 
6) Termin wykonania zamówienia: 
01 grudzień 2005 - 15 kwiecień 2006 r. 
7) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 
I. W postepowaniu mogą wziąść udział Wykonawcy, którzy: 
1. spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.-Prawo zamówień publicznych(Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn.zm.), zwanej dalej ustawą, 
2. w okresie ostatnich trzech lat zrealizowali co najmniej jedną usługę w zakresie zimowego utrzymania dróg o wartości brutto nie mniejszej niż 40.000zł, 
3. posiadają co najmniej 2 nośniki samochodowe o ładowności do 15 ton tj. 2 pługo-piaskarki, 
II. Stan prawny - wymagane dokumenty: 
1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 
2. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postęp. 
III.Zdolność ekonomiczna i finansowa-wymagane dokumenty: 
1.aktualne zaśwaidczenia właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS o tym, że Wykonawca nie zalega z należnymi opłatami, których termin wystawienia nie jest wcześniejszy niż trzy miesiące przed terminem przetargu. 
2.wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat usług odpowiadających przedmiotowi zamówienia z podaniem wartości i dat wykonania, 
IV.Zdolność techniczna: 
1.wykaz niezbednych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca. 
8) Informacja na temat wadium: 
wadium - nie wymagane 
9) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: 
------------------------------- 
| Nazwa kryterium | Waga | 
------------------------------- 
| najniższa cena | 100 | 
--------------------------- 
10) miejsce i termin składania ofert: 
w siedzibie zamawiającego 
Gmina Kochanowice ul. Wolności nr 5 
Kod 42 - 713 Kochanowice pokój nr 11 - I piętro (sekretariat U.G.) 
do dnia 2005-11-21 do godz. 12:00 
11) termin związania ofertą okres 30 dni , tj. do dnia 2005-12-21
 
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Kochanowice