Przedmiot zamówienia:
Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w gminie Kochanowice
1) Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Gmina Kochanowice ul. Wolności nr 5 Kod 42 - 713 Kochanowice
www.kochanowice.pl e-mail: gmina@kochanowice.pl
godziny urzędowania : 7:30 - 15:30
2) Określenie trybu zamówienia:
przetarg nieograniczony
3) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Odbiór specyfikacji w Urzędzie Gminy, adres jak wyżej, pokój nr 10 cena specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jeżeli jej udostępnienie jest odpłatne:
bezpłatna
4) Opis przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
zimowe utrzymanie drogi powiatowej Lubecko -Kochanowice w III Standardzie ZUD(5,8km), pozostałe drogi powiatowe (15,3km) w IV starndardzie ZDU, nie dopuszcza się ofert częściowych Kod CPV: 90212000-6, 90213000-3
5) Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
6) Termin wykonania zamówienia:
01 grudzień 2005 - 15 kwiecień 2006 r.
7) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
I. W postepowaniu mogą wziąść udział Wykonawcy, którzy:
1. spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.-Prawo zamówień publicznych(Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn.zm.), zwanej dalej ustawą,
2. w okresie ostatnich trzech lat zrealizowali co najmniej jedną usługę w zakresie zimowego utrzymania dróg o wartości brutto nie mniejszej niż 40.000zł,
3. posiadają co najmniej 2 nośniki samochodowe o ładowności do 15 ton tj. 2 pługo-piaskarki,
II. Stan prawny - wymagane dokumenty:
1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
2. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postęp.
III.Zdolność ekonomiczna i finansowa-wymagane dokumenty:
1.aktualne zaśwaidczenia właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS o tym, że Wykonawca nie zalega z należnymi opłatami, których termin wystawienia nie jest wcześniejszy niż trzy miesiące przed terminem przetargu.
2.wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat usług odpowiadających przedmiotowi zamówienia z podaniem wartości i dat wykonania,
IV.Zdolność techniczna:
1.wykaz niezbednych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca.
8) Informacja na temat wadium:
wadium - nie wymagane
9) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
-------------------------------
| Nazwa kryterium | Waga |
-------------------------------
| najniższa cena | 100 |
---------------------------
10) miejsce i termin składania ofert:
w siedzibie zamawiającego
Gmina Kochanowice ul. Wolności nr 5
Kod 42 - 713 Kochanowice pokój nr 11 - I piętro (sekretariat U.G.)
do dnia 2005-11-21 do godz. 12:00
11) termin związania ofertą okres 30 dni , tj. do dnia 2005-12-21
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Kochanowice