Przetargi - archiwum

ZAWIADOMIENIE o unieważnieniu postępowania

Kochanowice, dnia 18.05.2010 r.

Numer sprawy: IT 02/04/2010

 

 

 

 

 

 

ZAWIADOMIENIE

o unieważnieniu postępowania

 

 

Niniejszym zawiadamiamy o unieważnieniu postępowania o zamówienie publiczne nr IT 02/04/2010 na zadanie pn.: „Budowa infrastruktury informatycznej niezbędnej do funkcjonowania e-urzędu w gminach ziemi lublinieckiej – dostawa oprogramowania w gminie Kochanowice” – Zadanie 2 (Dostawa systemu operacyjnego Windows, licencja OEM na Microsoft Windows 7 Professional PL uprawniająca do używania Microsoft Windows XP Professional PL lub równoważny – 5 kpl) oraz Zadanie 4 (Dostawa programu do zarządzania zawartością danych Total Commander 7.xx z licencją dla 10 użytkowników lub równoważnego - 1 kpl.).

Unieważnienie postępowania nastąpiło w sytuacji gdy dostawcy, którzy złożyli ofertę o takiej samej cenie, wezwani przez zamawiającego do złożenia w terminie przez niego określonym ofert dodatkowych, ofert tych nie złożyli ( art.93 ust. 1 pkt 1, w związku z art. 91 ust.5 Prawa zamówień publicznych ).

            W związku z niniejszym zawiadomieniem przysługują środki ochrony prawnej określone w dziale VI Prawa zamówień publicznych pn. Środki ochrony prawnej.

 

 

Ireneusz Czech

Wójt Gminy Kochanowice

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 2010.05.18
Dokument wytworzony przez: Referat Gospodarki i Rozwoju Gminy
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Jarosław Pasieka
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 19 maja 2010 14:09
Dokument wprowadzony do BIP przez: Waleria Pyras
Ilość wyświetleń: 3963
19 maja 2010 14:09 (Waleria Pyras) - Utworzenie dokumentu.