Przetargi - archiwum

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU Nazwa zadania : Budowa infrastruktury informatycznej niezbędnej do funkcjonowania e-urzędu w gminach ziemi lublinieckiej – dostawa oprogramowania w gminie Kochanowice

Numer sprawy IT 03/06/2010                                                   Kochanowice, dnia 01.06.2010

 

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

 

Nazwa zadania :  Budowa infrastruktury informatycznej niezbędnej do funkcjonowania e-urzędu w gminach ziemi lublinieckiej – dostawa oprogramowania w gminie Kochanowice

Działając na podstawie art. 39 i art. 43 ust. 1 Prawa zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Dz. U. z 2009 r. Nr 223, poz. 1778) Gmina Kochanowice zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

 

I.  Nazwa i adres zamawiającego:

Gmina Kochanowice

ul. Wolności nr 5

42-713 Kochanowice

Strona: www.kochanowice.pl

e-mail:gmina@kochanowice.pl

Godziny urzędowania: 730 - do 1530

 

II. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2009 r. Nr 223, poz. 1778).

 

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej: www.kochanowice.pl , www.bip.kochanowice.pl

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać na wniosek pisemny zainteresowanego drogą pocztową.

 

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

 

Zadanie 1.

Dostawa systemu operacyjnego Windows, licencja OEM na Microsoft Windows 7 Professional PL uprawniająca do używania Microsoft Windows XP Professional PL lub równoważny – 5 kpl;

 

CPV 48620000-0 Systemy operacyjne

CPV 48624000-8 Pakiety oprogramowanie dla systemów operacyjnych komputerów

                             osobistych (PC)

CPV 48700000-5 Pakiety oprogramowania użytkowego

 

Zadanie 2.

Dostawa programu do zarządzania zawartością danych Total Commander 7.xx z licencją dla 10 użytkowników lub równoważnego - 1 kpl.

 

CPV 48783000-5 Pakiety oprogramowania do zarządzania zawartością

 

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej, częściowej:

 

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych

 

VI. Termin wykonania zamówienia:

 

Zadanie 1: 10 dni o daty podpisania umowy.

Zadanie 2: 10 dni o daty podpisania umowy.

 

VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

 

1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne

 

O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie niżej wymienionych warunków:

1.1       Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,

            jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień;                          

1.2       Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem

            technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;                     

1.3       Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie

            zamówienia;   

1.4       Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.               

 

2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne

 

Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:

-        nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych opisanych także w rozdz. VII, pkt. 1 niniejszego ogłoszenia o zamówieniu,

-        nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych,

-        wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji,

-        złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania,

-        nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp.

 

3. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy:

-        niezgodną z ustawą lub gdy jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia,

-        jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,

-        zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,

-        wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia,

-        zawiera błędy w obliczeniu ceny,

-        wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust 2 pkt. 3,

-        nieważnej na podstawie odrębnych przepisów,

-        nie wyrażenia zgody na przedłużony okres związania ofertą, lub braku zgody na przedłużenie okresu związania ofertą.

 

 

4. Opis sposobu przygotowania oferty

 

1. Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia:

  1. wypełniony i podpisany formularz ofertowy – Załącznik nr 1
  2. oświadczenie o spełnieniu warunków art.22 Prawa zamówień publicznych(według wzoru Zamawiającego) – Załącznik nr 2
  3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
  4. zaświadczenie w właściwego organu podatkowego oraz ZUS, aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
  5. dokumenty potwierdzające posiadanie pełnomocnictw osób podpisujących ofertę o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych
  6. wykaz wykonanej w okresie ostatnich trzech lat przynajmniej trzech dostaw podobnej do przedmiotu zamówienia z podaniem wartości oraz dat i miejsca wykonania

      (Zadanie 1, 2)– Załącznik nr 4

  1. dokumenty potwierdzające, że dostawy wykazane powyżej zostały wykonane należycie ( referencje)

 

2. Dokumenty wymagane w przypadku podmiotów zagranicznych:

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

a/       dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

·         nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

·         nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

·         nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

b/    zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia.

 

3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej:

 

Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w rozdz. VII pkt.4 ppkt. 1 od b do d dla każdego partnera z osobna; pozostałe dokumenty składane są wspólnie.

 

Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".

VIII. Informacja na temat wadium:

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

 

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

najniższa cena       -       100%

 

X. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać do dnia: 2010 - 06 - 09 do godz. 10 00

w siedzibie zamawiającego:

Urząd Gminy Kochanowice

ul. Wolności nr 5

42-713 Kochanowice

Pokój nr: 11 (sekretariat)

 

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Oferty zostaną otwarte dnia: 2010 – 06 - 09 o godz. 10 15

w siedzibie zamawiającego:

Urząd Gminy Kochanowice

ul. Wolności nr 5

42-713 Kochanowice

Pokój nr: Sala Narad, I piętro

                          

XII. Termin związania ofertą

 

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni.

 

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

 

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

 

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.

 

XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:

Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających

 

XVII. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

 

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych

Nr 152882 dnia 01.06.2010r.

 

 

 

 

 

 

Wójt Gminy Kochanowice

Ireneusz Czech

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 2010.06.01
Dokument wytworzony przez: Informatyk
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Jarosław Pasieka
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 01 czerwca 2010 14:58
Dokument wprowadzony do BIP przez: Waleria Pyras
Ilość wyświetleń: 3667
01 czerwca 2010 15:03 (Waleria Pyras) - Dodanie załącznika.
01 czerwca 2010 15:02 (Waleria Pyras) - Dodanie załącznika.
01 czerwca 2010 15:01 (Waleria Pyras) - Dodanie załącznika.