Numer sprawy GIR-341/04/10
Kochanowice, dnia 02.08.2010 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Nazwa zadania:
„Rozbudowa i prace remontowe związane z dociepleniem budynku Gminnego Centrum Kultury i Informacji w Kochanowicach”
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759) Gmina Kochanowice zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa i adres zamawiającego:
Gmina Kochanowice
ul. Wolności nr 5
42-713 Kochanowice
E-mail: gmina@kochanowice.pl
Godziny urzędowania: 800 do 1500
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej: www.kochanowice.pl
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie obejmuje:
Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i prace remontowe związane z dociepleniem budynku Gminnego Centrum Kultury i Informacji w Kochanowicach.
Do robót zewnętrznych należą:
- wykopanie fundamentów
- skucie fragmentów łuszczących i odpadających tynków w trakcie prowadzenia robót (nie objętych kosztorysem)
- dobudowa ścian zewnętrznych wg dokumentacji projektowej
- wylanie posadzek
- wykonanie więźby dachowej, pokrycia dachowego, murów ogniowych, obróbek blacharskich
- montaż rynien i rur spustowych
- postawieniu szklanej obudowy nowo powstałego wiatrołapu według dokumentacji projektowej
- wykonaniu schodów zewnętrznych ażurowych i zabezpieczenie ich balustradą do wys. 110 cm
Do robót rozbiórkowych/demontażowych należeć będzie rozbiórka i demontaż lamp, elementów metalowych na elewacjach, zniszczonych obróbek blacharskich oraz rynien i rur spustowych.
Do robót wewnętrznych należeć będzie:
-skucie odpadających fragmentów tynków i położenie ich na nowo, zabezpieczenie powierzchni preparatami przeciwsobnymi
- wyburzenie ścian i stropów wg dokumentacji projektowej
- wykonanie belek i wieńców oraz nadproży, nowych schodów żelbetowych
- wytynkowanie i pomalowanie klatki w kolorze wybranym na etapie wykonawstwa lub białym
- wykonanie poszycie podłóg w części istniejącej i projektowanej (zakres nie obejmuje posadzki betonowej w istniejącym garażu dwustanowiskowym).
Zakres opracowania obejmuje także wykonanie:
- konserwacji elementów drewnianych i stalowych
- wprawienie stolarki okiennej i drzwiowej
- wyposażenia budynku w następujące instalacje wewnętrzne: elektryczna, niskoprądowa, sanitarna, wentylacyjna.
Szczegółowy zakres robót określono w przedmiarach robót załączonych do niniejszej specyfikacji, według których należy wycenić przedmiot zamówienia.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45.00.00.00 – 7 Roboty budowlane
45.26.28.00 – 9 Rozbudowa budynków
45.26.26.90 – 4 Remont starych budynków
45.30.00.00 – 0 Roboty instalacyjne w budynkach
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
VI. Termin wykonania zamówienia:
Termin rozpoczęcia robót: bezpośrednio po podpisaniu umowy.
ETAP I – stan surowy zamknięty zakończenie robót do dnia 15.11.2010 r.
ETAP II – zakończenie realizacji całego przedmiotu umowy do dnia 15.02.2012 r.
Fakturowanie dwoma fakturami po zakończeniu etapów robót.
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków oraz informacja o wymaganych oświadczeniach lub dokumentach:
1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, dotyczące:
a/ Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
b/ Posiadania wiedzy i doświadczenia,
c/ Dysponowania, odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
d/ Sytuacji ekonomicznej i finansowej,
e/ Nie podlegają wykluczeniu z postępowania w okolicznościach, których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie załączonych do oferty dokumentów i oświadczeń opisanych poniżej, według formuły spełnia/nie spełnia.
2. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
Ad. 1. b) W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów:
Ad. 1. c) W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów:
Ad. 1. d) W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek wymaganej sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów:
Ad. 1. e) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający żąda następujących dokumentów:
W przypadku spółek cywilnych w ofercie należy złożyć zaświadczenie z Urzędu Skarbowego oraz z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych zarówno na spółkę, jak i na każdego ze wspólników.
3. Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego:
a/ kosztorys ofertowy sporządzony według załączonych do SIWZ przedmiarów robót;
b/ aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli wykonawca posiada taki wpis;
c/ pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z załączonych do oferty dokumentów.
UWAGA: Zgodnie z art. 26 ust. 2b Prawa zamówień publicznych wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu oraz osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, tj. przedstawić pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
Wszystkie w/w dokumenty winny być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (-y) uprawnioną (-e) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w w/w. UWADZE, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów winny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty.
Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie.
Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
UWAGA!!!
1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie Ad. 1. e) ppkt B-E niniejszej specyfikacji, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a/ nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
b/ nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
2. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w UWADZE w pkt 1., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców, każdy ze wspólników musi złożyć dokumenty wymienione w punkcie Ad. 1. e) ppkt B-E oraz w punkcie 3. b/, a pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników.
Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego.
VIII. Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Najniższa cena - 100%
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 17.08.2010 do godz. 1000
Urząd Gminy Kochanowice
ul. Wolności nr 5, 42-713 Kochanowice
Pokój nr 11 (sekretariat)
Oferty zostaną otwarte dnia: 17.08.2010 o godz. 1015
Urząd Gminy Kochanowice
ul. Wolności nr 5, 42-713 Kochanowice
Pokój nr : Sala Narad, I piętro
XI. Termin związania ofertą:
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, od ostatecznego terminu składania ofert.
XII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
XIII. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
XIV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna:
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
XV. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających
Zamawiający nie dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych 234394 - 2010 dnia 02.08.2010 r.
Wójt Gminy Kochanowice
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Kochanowice