Numer sprawy GIR.271.3.2011.MP
Kochanowice, dnia 05.05.2011 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Nazwa zadania:
„Bankowa obsługa budżetu Gminy Kochanowice oraz jego jednostek organizacyjnych w okresie od 01.07.2011r. do 30.06.2015r.”
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) Gmina Kochanowice zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa i adres zamawiającego:
Gmina Kochanowice
ul. Wolności nr 5
42-713 Kochanowice
E-mail: gmina@kochanowice.pl
Godziny urzędowania: 800 do 1500
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej: www.kochanowice.pl
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie i obsługa bankowa Gminy Kochanowice oraz jej jednostek organizacyjnych w okresie 4 lat kalendarzowych, tj. od 01.07.2011r. do 30.06.2015r. W celu umożliwienia wstępnej oceny kondycji finansowej Zamawiającego oraz zakresu obsługi podajemy informację dotyczącą projektu planu dochodów i wydatków budżetu Gminy Kochanowice zgodnie z uchwałą budżetową na 2011r.
ROK |
DOCHODY OGÓŁEM |
WYDATKI OGÓŁEM |
2011 |
20.387.753,00 |
22.025.021,00 |
Gmina posiada obecnie, oprócz rachunku podstawowego, 28 pomocniczych rachunków bankowych, zarówno do obsługi jednostek organizacyjnych gminy, jak i innych, wymaganych przepisami prawa w celu wyodrębniania środków finansowych.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
- o stałą obserwację obrotów i stanów środków na rachunkach bieżących oraz rachunkach pomocniczych,
- o uzyskiwanie pełnej i szybkiej informacji o usługach bankowych oraz kursach walut, możliwość dokonywania operacji bankowych z siedziby urzędu oraz jednostek budżetowych,
3.Informacje dodatkowe:
- miesięczna opłata za przechowywanie depozytów wynosiła 0 zł.
Celem zbadania sytuacji finansowej Zamawiającego udostępnia się następujące dokumenty na stronie www.bip.kochanowice.pl:
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
66 11 00 00 – 4 Usługi bankowe
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
VI. Termin wykonania zamówienia:
Termin wykonania zamówienia: od 01.07.2011r. do 30.06.2015r.
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków oraz informacja o wymaganych oświadczeniach lub dokumentach:
1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, dotyczące:
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, dotyczące:
a/ Spełniają warunki określone w art. 22, ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
b/ Nie podlegają wykluczeniu z postępowania w okolicznościach, których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
c/ Spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ),
d/ Spełniają wymagania zawarte w ustawie z dnia 29 sierpnia 1977 r. prawo bankowe (tj. Dz. U. z 2002 r. nr 72, poz. 665 z późn. zm.)
e/ Wykażą się:
- Posiadaniem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia,
f/ Posiadają lub utworzą w miejscowości Kochanowice i w miejscowości Kochcice co najmniej punkt kasowy najpóźniej w ciągu 3 miesięcy od daty podpisania umowy.
W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę warunki opisane w pkt od 1a do 1d musi spełniać każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę.
Warunek określony w pkt 1e dotyczący posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej musi być spełniony łącznie przez wszystkie podmioty składające wspólną ofertę.
2.2. Oferta powinna zawierać:
a) formularz ofertowy stanowiący zał. nr 1 do niniejszej specyfikacji, zawierający dane wykonawcy i cenę usług, będących przedmiotem zamówienia,
b) oświadczenia wg załącznika nr 2, w tym:
- oświadczenie potwierdzające, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
- oświadczenie, że wykonawca zapoznał się z przedłożonymi warunkami umownymi i akceptuje je,
- oświadczenie, że wykonawca zapoznał się i zaakceptował warunki niniejszej specyfikacji.
2.3. Wykonawca powinien złożyć następujące dokumenty dla potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
c) sprawozdanie finansowe wraz z opinią biegłego rewidenta o badanym sprawozdaniu, a także rachunek zysków i strat za ostatni rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres;
d) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż określona w pkt. 1e oraz zobowiązanie Wykonawcy do kontynuowania w/w ubezpieczenia do końca obowiązywania umowy, w przypadku gdy posiadane ubezpieczenie nie obejmuje całego okresu umowy. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców składających wspólną ofertę, dokumenty wymienione wyżej winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę.
Wszystkie w/w dokumenty winny być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (-y) uprawnioną (-e) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.
Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
UWAGA!!!
a/ nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
b/ nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
VIII. Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Najniższa cena - 100%
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 24.05.2011 do godz. 1100
Urząd Gminy Kochanowice
ul. Wolności nr 5, 42-713 Kochanowice
Pokój nr 11 (sekretariat)
Oferty zostaną otwarte dnia: 24.05.2011 o godz. 1115
Urząd Gminy Kochanowice
ul. Wolności nr 5, 42-713 Kochanowice
Pokój nr : Sala Narad, I piętro
XI. Termin związania ofertą:
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, od ostatecznego terminu składania ofert.
XII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
XIII. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
XIV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna:
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
XV. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych 100812 - 2011 dnia 05.05.2011 r.
Wójt Gminy Kochanowice
Ireneusz Czech
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Kochanowice