Przetargi - archiwum

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA NA WYKONANIE USŁUGI „DOWÓZ UCZNIÓW DO ZESPOŁU SZKÓŁ W LUBECKU Z TERENU GMINY KOCHANOWICE I CIASNA PRZEZ CO NALEŻY ROZUMIEĆ ŚWIADCZENIE USŁUG PRZEWOZOWYCH W ZAKRESIE DOWOŻENIA UCZNIÓW”

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

NA WYKONANIE USŁUGI „DOWÓZ UCZNIÓW DO ZESPOŁU SZKÓŁ W LUBECKU
Z TERENU GMINY KOCHANOWICE I CIASNA PRZEZ CO NALEŻY ROZUMIEĆ ŚWIADCZENIE USŁUG PRZEWOZOWYCH W ZAKRESIE DOWOŻENIA UCZNIÓW”

 

 

TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Postępowanie o udzieleniu zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego.

Specyfikację istotnych warunków zamówienia opracowano na podstawie ustawy z 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ) oraz jej aktów wykonawczych.

W sprawach nieuregulowanych niniejszą specyfikacją stosuje się przepisy ustawy.

 

INFORMACJE, DEFINICJE I SKRÓTY

Wyrażenia i skróty używane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oznaczają:

1)         Zamawiający – Zespół Szkół w Lubecku

2)         Wykonawca – podmiot ubiegający się o udzielenie zamówienia,

3)         SIWZ – specyfikacja istotnych warunków zamówienia,

4)         Ustawa – ustawa z 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity  Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ) dalej ustawa lub Pzp

5)         Konsorcjum – Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia.

 

Zamawiający, w szczególnie uzasadnionych przypadkach zastrzega sobie prawo zmiany lub uzupełnienia treści SIWZ. Zmiana może mieć miejsce w każdym czasie, przed upływem terminu do składania ofert.

W przypadku wprowadzenia takiej zmiany, informacja o tym zostanie niezwłocznie przekazana wszystkim Wykonawcom i będzie dla nich wiążąca.

 

I. ZAMAWIAJĄCY

Zamawiającym  jest:   ZESPÓŁ SZKÓŁ

Adres:                             ul. Lipska 21, 42-700 Lubliniec

Telefon:                         34 356 29 09

Fax:                                34 356 29 09

Adres e-mail:                gimlubecko@op.pl

Wirtualna:                      www.zslubecko.kochanowice.pl

NIP:                                575-17-19-059

Regon:                           151 623 310

II. OZNACZENIE POSTĘPOWANIA

Postępowanie oznaczone jest jako ZS.39.1.2011

Wszelka korespondencja oraz dokumentacja w tej sprawie będzie powoływać się na powyższe oznaczenie.

III. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

1. Przedmiotem zamówienia jest : Dowóz uczniów do Zespołu Szkół w Lubecku 
z terenu gminy Kochanowice  i Ciasna przez co należy rozumieć świadczenie  usług przewozowych w zakresie dowożenia uczniów.

CPV: 60.13.00.00-8 – usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób.

Ilość uczniów  dojeżdżających do szkoły oraz trasę określa załącznik nr 2 do SIWZ

2. Zamawiający wprowadza możliwość zamówień uzupełniających zgodnie

z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

IV. MIEJSCE I TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

1. Termin realizacji  zamówienia  :  01 września 2011 r. do dnia 29 czerwca 2012 r.

2. Miejsce wykonania zamówienia: teren gminy Kochanowice i Ciasna - szczegółowy opis tras  stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.

3. W indywidualnych przypadkach w ciągu roku szkolnego strony mogą uzgodnić inny dzień wykonania usługi (np. odpracowanie w wolną sobotę dnia wolnego).

V. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU I OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się  wszyscy  Wykonawcy, którzy:

1)   spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, dotyczące:

a)    posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

b)    posiadania wiedzy i doświadczenia  oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

c)    znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

           d)  nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - art. 24                            ustawy,

      2) dysponują sprzętem oraz kadrą osobową do wykonania zamówienia - wykonawca             powinien dysponować  co najmniej trzema autobusami o pojemności minimum 54 miejsc siedzących każdy i co najmniej jednym autobusem o mniejszej pojemności miejsc a wiek autobusów nie może przekraczać 16lat.

3)    są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności związanej z przedmiotem zamówienia , na kwotę  co najmniej  200 000,00  złotych,

2   W przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a członkowie łącznie spełniali warunki określone w pkt 2) i 3)  oraz każdy oddzielnie spełniał warunek określony w pkt 1) niniejszego rozdziału .

3. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z formułą „spełnia” / „nie spełnia” na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.

 

 

 

VI. OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 

  1. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale V niniejszej specyfikacji oraz braku podstaw do wykluczenia  z postępowania Wykonawcy powinni złożyć:

a)    aktualny odpis z właściwego rejestru , jeżeli  odrębne przepisy  wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej  niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy Pzp.

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa każdy z Wykonawców oddzielnie.

b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające , że Wykonawca  nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie  w całości wykonanie decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż trzy  miesiące przed  upływem terminu składania ofert.

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa każdy z Wykonawców.

c) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych  potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie  w całości wykonanie decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż trzy  miesiące przed  upływem terminu składania ofert.

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa każdy z Wykonawców.

d)    oświadczenie upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy o spełnianiu  warunków określonych w punkcie V.1.1 SIWZ. Wzór  oświadczenia stanowi  załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie może być złożone wspólnie.

e)    Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego  na podstawie okoliczności , o których  mowa w art. 24 ust.1 ustawy Pzp. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5.

 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie składa każdy z Wykonawców oddzielnie.

f)     wykaz posiadanego sprzętu  załącznik nr 3  wykonawca powinien dysponować  co najmniej trzema autobusami o pojemności minimum 54 miejsc siedzących każdy i co najmniej jednym autobusem o mniejszej pojemności miejsc, a wiek autobusow nie może przekraczać 16 lat;  wraz z dowodami rejestracyjnymi,

g) opłaconą polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony  od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności  związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 200 000,00 zł.

i)   wykaz co najmniej 2 zadań wykonanych w ostatnich 3 latach  potwierdzających przewóz uczniów ze szkół podstawowych lub gimnazjum oraz załączenia  dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie,

 

j)   licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób

 

oraz

-          Wypełniony formularz oferty – Załącznik nr 1,

-          Pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy, jeżeli wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielnie zamówienia (tylko jeżeli dotyczy),

-          Parafowany wzór umowy – Załącznik nr 5.

 

2.  Dokumenty, o których mowa w rozdziale VI niniejszej specyfikacji, należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy.

3.  W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

4.  Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej  składa dokumenty zgodnie z § 2 ust. 2 i § 4 rozporządzenia z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od  Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2009 r., Nr 226, poz. 1817).

 

VII. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM

Zamawiający nie wymaga wadium

 

VIII. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY

  1. Wymagania ogólne.

1)            Oferta musi być złożona w formie pisemnej zgodnie z wymaganiami opisanymi w niniejszej SIWZ. (Załącznik nr 1).

2)            Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w sposób czytelny, na komputerze, maszynie lub pismem odręcznym. Wymagane specyfikacją dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

3)            Formularz oferty oraz dokumenty sporządzane przez Wykonawcę powinny być podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. W przypadku gdy ofertę podpisują osoby, których upoważnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentów rejestrowych załączonych do oferty, wymaga się, aby Wykonawca dołączył do oferty oryginał pełnomocnictwa do podpisania oferty.

4)     Wskazane jest, aby wszystkie strony oferty były ponumerowane i parafowane.

5)            Wszystkie miejsca, w których Wykonawca naniósł poprawki, muszą być parafowane przez osobę podpisującą ofertę.

6)            Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych, wariantowych. Nie przewiduje się umów ramowych.

3. Opakowanie oferty

Wykonawca powinien umieścić formularz oferty wraz z wymaganymi dokumentami w nieprzejrzystym, zamkniętym opakowaniu zaadresowanym na adres Zamawiającego i zawierającym oznaczenie:  „Oferta na Dowóz uczniów do Zespołu Szkół w Lubecku  
z terenu gminy Kochanowice i Ciasna przez co należy rozumieć świadczenia usług przewozowych w zakresie dowożenia uczniów”
i „Nie otwierać przed dniem 22.07.2011 r. godz. 10:00” oraz adres Wykonawcy.

4. Tajemnica przedsiębiorstwa

Jeżeli Wykonawca zastrzega, że informacje, objęte tajemnicą przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, nie mogą być udostępniane, informacje te należy umieścić w oddzielnej kopercie wewnątrz opakowania oferty, oznaczonej napisem: “Informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa”. Informację o zastrzeżeniu dokumentów stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa należy podać również w formularzu oferty.

5. Zmiana lub wycofanie oferty

1)    Wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem, że uczyni to przed terminem składania ofert. Zarówno zmiana, jak i wycofanie oferty wymagają formy pisemnej. Zmiany dotyczące treści oferty powinny być przygotowane, opakowane i zaadresowane w ten sam sposób jak oferta. Dodatkowo opakowanie, w którym jest przekazywana zmieniona oferta, należy opatrzyć napisem “zmiana”.

2)    Oświadczenie o wycofaniu oferty powinno być podpisane przez osobę/y uprawnioną/e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy oraz opakowane i zaadresowane w ten sam sposób jak oferta. Dodatkowo opakowanie, w którym jest przekazywane to powiadomienie, należy opatrzyć napisem “wycofane”.

6. Kryteria odrzucenia oferty zgodne z art. 89 ustawy Pzp

 

IX. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT

Ofertę należy złożyć w sekretariacie Zespołu Szkół w Lubecku, ul. Lipska 21,
42 – 700 Lubliniec.

Termin składania ofert upływa w dniu 22.07.2011 r. o godz. 10:00 (czasu lokalnego).

Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie składania ofert zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania.

 

X. OPIS SPOSOBU POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI

Szczegółowych informacji w sprawach postępowania o zamówienie publiczne udziela Monika Kukowka – dyrektor szkoły, nr Tel. 34 356 29 09, Lubecko ul. Lipska 21

XI. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY

  1. Cenę oferty należy podać w formie ryczałtu.
  2. Podstawą obliczenia ceny oferty jest zakres określony w SIWZ czyli dowóz uczniów do szkół na terenie gminy Kochanowice przez co należy rozumieć świadczenie usług przewozowych w zakresie dowożenia uczniów  przy ilości uczniów dojeżdżających i szczegółowym opisie tras,  określonej w załączniku nr 2. 
  3. Cena oferty musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia   bez których nie można wykonać zamówienia.
  4. W ofercie należy uwzględnić ewentualne elementy pominięte, bez  których zamówienie nie byłoby możliwe do wykonania. W związku z powyższym   Wykonawcom zaleca się szczegółowe zapoznanie się w terenie z warunkami wykonania zamówienia.

5. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym , a przyszłym Wykonawcą odbywać się będą w  złotych polskich, do dwóch miejsc po przecinku.

      6. Wykonawca na formularzu ofertowym poda cenę netto ,brutto oraz podatek VAT 

          naliczony zgodnie z obowiązującymi przepisami. Cena musi być podana w złotych 

          polskich cyfrowo i słownie i nie podlega zmianom przez okres ważności umowy.

         

XII. KRYTERIA OCENY OFERT I WYBÓR OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ

W odniesieniu do wykonawców, którzy spełnili wszystkie warunki niniejszej specyfikacji  (formalne i przedmiotowe), komisja dokona oceny ofert według następujących kryteriów:

 

LP.

 

OPIS KRYTERIÓW OCENY

 

 

OZNACZENIE

 

ZNACZENIE

 

1

 

CENA ZA USŁUGĘ PRZEWOZU UCZNIÓW

 

 

C

 

 

100 %

 

Ocena wg poszczególnych kryteriów przedstawia się następująco:

 

  1. CENA  - C

      Sposób obliczania  wartości punktowej  kryterium

Ilość punktów za cenę ocenianej oferty:

C = Cn/Cb x 100

Gdzie:

Cn – najniższa cena spośród ofert nie odrzuconych

Cb – cena oferty rozpatrywanej

 

  1. Za najkorzystniejszą zostanie wybrana oferta, która zgodnie z powyższymi kryteriami oceny ofert, uzyska najwyższą liczbę punktów spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.

 

XIII. MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT

Otwarcie ofert nastąpi w Zespole Szkół w Lubecku, ul. Lipska 21 – sekretariat szkoły w dniu 22 lipca 2011 r. , godz. 10.15 (czasu lokalnego).

Otwarcie ofert jest jawne. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, która będzie realnie obciążała budżet Zamawiającego z tytułu realizacji zamówienia.

Podczas otwarcia ofert podane zostaną nazwy oraz adresy Wykonawców, a także informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia. Informacje te zostaną przekazane Wykonawcom, którzy byli nieobecni przy otwarciu ofert na ich wniosek.

 

XIV. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ

Wykonawca zostanie związany złożoną ofertą przez okres  30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

Wniesienie środków ochrony prawnej po upływie terminu składania  ofert zawiesza bieg terminu związania ofertą do czasu ich rozstrzygnięcia.

 

XV. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO

 

1. Jeżeli zamawiający dokona wyboru oferty, umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zostanie zawarta z wykonawcą, który spełni wszystkie przedstawione wymagania oraz, którego oferta okaże się najkorzystniejsza.

2. Umowa zostanie zawarta w terminie i sposób określony w art. 94 ustawy Pzp.

 

 

XVI. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO

WYKONANIA UMOWY

W niniejszym przetargu wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy nie jest wymagane.

 

                                                     XVII. WARUNKI UMOWY

Warunki umowy zostały określone w załączniku nr  5 do SIWZ.

 

XVIII. POUCZENIE O ŚRODKACH OCHRONY PRAWNEJ PRZYSŁUGUJĄCYCH WYKONAWCOM W TOKU POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO

W toku postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcom, a także innym osobom, jeżeli ich interes prawny w uzyskaniu zamówienia doznał lub może doznać uszczerbku w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy, przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w Dziale VI ustawy.

 

    XIX. WYKAZ ZAŁĄCZNIKÓW DO SIWZ

 

  1. Oferta – załącznik  Nr 1 do SIWZ
  2. Ilość dzieci dojeżdżających  i szczegółowy opis tras – załącznik Nr 2 do SIWZ

3.  Wykaz posiadanego sprzętu  – załącznik Nr 3 do SIWZ

4.  Oświadczenie – załącznik Nr 4 do SIWZ

5.  Projekt umowy załącznik Nr 5 do SIWZ

 

 

Lubecko, dnia 14.07.2011 r.                                                          Zatwierdzam:

 

 

 

                                                                   

                             Załącznik nr  1  do SIWZ

....................................................................

....................................................................

(nazwa i adres Wykonawcy)

....................................................................

....................................................................

(nazwa i adres Zamawiającego)

...........................................................

(miejscowość i data)

OFERTA

Odpowiadając na ogłoszenie o przetargu pod nazwą „Dowóz uczniów do Zespołu Szkół w Lubecku z terenu gminy Kochanowice i Ciasna przez co należy rozumieć świadczenie usług przewozowych w zakresie dowożenia uczniów” zgodnie z wymaganiami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia składamy niniejszą ofertę.

  1. Oferujemy wykonanie zadania pod nazwą „ Dowóz uczniów do Zespołu Szkół w Lubecku z terenu gminy Kochanowice i Ciasna przez co należy rozumieć świadczenie usług przewozowych w zakresie dowożenia uczniów” (podać cenę netto, brutto oraz podatek VAT wraz z zapisem słownym)

      za cenę netto ……………………………………….... zł.

(Słownie ……………………………………………………………………………….…zł.)

Podatek VAT …… % tj. ………………….................. zł.

(Słownie ………………………………………………………………………………….zł.)

Cena brutto……………………………..…………….....zł

(Słownie...................................................................................................................zł)

 

 

  1. Zobowiązujemy się, w przypadku wybrania naszej oferty, do  realizacji zamówienia w okresie od dnia 1 września 2011 r. do dnia 29 czerwca 2012 r.
  2. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia (w tym z warunkami umowy) i nie wnosimy do niej zastrzeżeń oraz przyjmujemy warunki w niej zawarte.
  3. Zgodnie z art. 22 ustawy z dnia 29.1.2004 r. – Prawo zamówień publicznych:

4.1.       Posiadamy uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia,

4.2. Posiadamy niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponujmy potencjałem technicznym w tym odpowiednim sprzętem  i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

4.3. Znajdujemy się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

5. Nie podlegamy wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy – Prawo zamówień publicznych.

6.Zobowiązujemy się do zawarcia umowy w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.

  1. Oferta wraz z załącznikami została złożona na …… stronach.
  2. Informacje zawarte na stronach od ….. do ….. stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i nie mogą być udostępniane przez Zamawiającego.
  3. Korespondencję w sprawie przedmiotowego zamówienia proszę kierować na:

osoba do kontaktu

……..............................................................................................………………………………

……..............................................................................................………………………………

                                               (podać adres)

tel.: ……………………….......……………..

faks: …………………………………………

e-mail: ……………………………………….

 

......................................................................................
(podpis osoby uprawnionej

do reprezentacji Wykonawcy)

 

 

Do formularza oferty załączam następujące oświadczenia, dokumenty i informacje:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                   Załącznik nr 2 do SIWZ

 

Załącznik Rzeczowy zadania

 „Przewóz uczniów do Zespołu Szkół w Lubecku, ul. Lipska 21”

 

 

 

Przyjazd do ZS Lubecko

 

L. p.

Miejsce odjazdu

Liczba

uczniów

Godzina odjazdu

1.

Pawełki

Kochcice

Glinica

14

30

46

7:10

7:25

7:35

2.

Pawełki

Kochcice

Glinica -

4

20

26

9:25

9:40

10:00

 

 

 

Odjazd z ZS Lubecko

 

L. p.

Miejsce odjazdu

Liczba

uczniów

Godzina odjazdu

Godzina przyjazdu

1.

ZS Lubecko

46

30

14

14.00

14.10

14:06  - Glinica

14:20  - Kochcice

14:35 - Pawełki

2.

ZS Lubecko

26

20

4

15:45

 

15:55- Glinica

16:10- Kochcice

16.25 - Pawełki

 

 

Uwaga: doprecyzowanie liczby uczniów i godzin odjazdu i przyjazdu w każdym kursie nastąpi bezpośrednio przed rozpoczęciem roku szkolnego.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik nr  3 do SIWZ

SPRZĘT

 

 

Sprzęt niezbędny w związku z realizacją zamówienia.

 

Lp.

OPIS

(typ/producent/model)

 

Pojemność

miejsc

Ilość sztuk

Własny (W) lub Wynajęty (Wyn)

Rok produkcji

1

 

 

 

 

 

     szt.

/

 

2

 

 

 

 

 

     szt.

/

 

3

 

 

 

 

 

     szt.

/

 

4

 

 

 

 

 

     szt.

/

 

 

 

 

 

 

 

Podpis ……………………………………………..

(osoba lub osoby upoważnione do podpisywania w imieniu wykonawcy)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Miejscowość, data: ……………………………………………….

 

 

 

Załącznik nr  4 do SIWZ

 

OŚWIADCZENIE

 

Ubiegającego się o zamówienie publiczne na „Dowóz uczniów do Zespołu Szkół w Lubecku z terenu gminy Kochanowice i Ciasna przez co należy rozumieć świadczenie usług przewozowych w zakresie dowożenia uczniów”

 

Składając ofertę w/w postępowaniu o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego oświadczam/my , że

Zgodnie z w art. 22 ust.1 ustawy  z dnia 29 stycznia 2004 r. –Prawo zamówień publicznych ( j.t. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz.759),

a)    Posiadam  uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;

b)    posiadam wiedzę i doświadczenie  oraz dysponuję potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

c)    znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,

           d)  nie podlegam wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - art. 24                      ustawy, ustawy  z dnia 29 stycznia 2004 r. –Prawo zamówień publicznych ( j.t. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz.759)

 

 

 

 

 

 

 

 

Podpis ……………………………………………..

(osoba lub osoby uprawnione do podpisywania w imieniu wykonawcy)

 

Miejscowość, data: ……………………………………………….

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Załącznik nr  5 do SIWZ

 

UMOWA Nr  ……………………………

 

na wykonanie usługi „Dowóz uczniów do Zespołu Szkół w Lubecku z terenu Gminy Kochanowice i Ciasna przez co należy rozumieć świadczenie usług przewozowych w zakresie dowożenia uczniów”.

 

Zawarta w dniu .............................pomiędzy Zespołem Szkół w Lubecku

 

reprezentowaną przez:

 

mgr Monikę Kukowka

zwaną dalej Zamawiającym

a

........................................................................................................

........................................................................................................

reprezentowanym przez:

zwanym dalej Wykonawcą

 

§ 1

 

Zgodnie z wynikiem przetargu nieograniczonego , ogłoszonego w Biuletynie Zamówień Publicznych nr .........................Wykonawca przyjmuje do realizacji zadanie  pod nazwą

 „ Dowóz uczniów do Zespołu Szkół w Lubecku z terenu gminy Kochanowice i Ciasna przez co należy rozumieć świadczenie usług przewozowych w zakresie dowożenia uczniów” .

 

§ 2

 

1.Zadanie realizowane będzie poprzez zapewnienie uczniom odpowiedniej ilości miejsc siedzących  w autobusach Wykonawcy.

2. Opis tras zawierający oraz godziny przyjazdu i odjazdu uczniów   z poszczególnych przystanków i ze szkoły, stanowi załącznik  będący integralną częścią umowy.

3.Wykonawca zapewniać będzie przewóz uczniom we wszystkie dni nauki szkolnej

w godzinach i kursach wymienionych w załączniku.

 

§ 3

 

1.Cena ryczałtowa brutto za wykonanie zadania  zgodnie z przeprowadzonym przetargiem wynosi :

netto……………….                            plus obowiązująca stawka podatku VAT ……

brutto ……………………………………………

(słownie:...........................................................................................................................)

Cena ta, może być mniejsza niż ustalona kwota ryczałtowa.

2. Płatności będą następować miesięcznie na podstawie wystawionych przez Wykonawcę  faktur, stanowiących wartość 1/10 kwoty wymienionej w pkt 1. Wartość, może być mniejsza od 1/10 kwoty ryczałtowej lecz nigdy nie większa .

3. Płatność faktur będzie realizowana w terminie 14  dni kalendarzowych od daty otrzymania przez Zamawiającego  faktury, na podane w fakturze konto.

§ 4

 

W przypadku wystąpienia awarii autobusu lub innych  przyczyn uniemożliwiających wykonanie zamówienia, Wykonawca  zobowiązany jest do podstawienia sprawnego technicznie autobusu oraz wyeliminowania  innych przyczyn, które uniemożliwiałyby  przewóz uczniów   w relacjach określonych w załączniku do umowy w terminie do dwóch godzin, od  wystąpienia awarii.

 

§ 5

 

Wykonawca  zobowiązuje się zapewnić podróżującym uczniom bezpieczne i higieniczne  warunki  przewozu, oraz zobowiązuje się przestrzegać przepisy szczególne dotyczące bezpieczeństwa przewozu dzieci.

Przewoźnik zobowiązuje się dokonywać przewozu dzieci autobusami sprawnymi technicznie, wyposażonymi zgodnie z przepisami – Prawo o Ruchu Drogowym dotyczącymi przewozu dzieci.

 

§ 6

 

Umowa zostaje zawarta na okres od dnia 1 września 2011 r. do dnia 29 czerwca 2012 r.

Umowa może zostać rozwiązana przez każdą ze stron w drodze wypowiedzenia za miesięcznym okresem  wypowiedzenia ze skutkiem na ostatni dzień miesiąca.

Nienależyte wykonanie usługi daje podstawę do  natychmiastowego rozwiązania umowy, po uprzednim powiadomieniu Wykonawcy.

Wszelkie  zmiany i uzupełnienia  treści  umowy mogą być dokonane wyłącznie  za zgodą stron w formie aneksu do umowy pod rygorem nieważności.

 

§ 7

 

 

1. Zamawiający może naliczyć Wykonawcy  kary umowne:

a)    w przypadku spóźnienia się Wykonawcy z dowozem dzieci do szkoły lub odbiorem po zajęciach lekcyjnych z przyczyn zależnych od Wykonawcy, o co najmniej 1 godzinę.

w wysokości 0,1 % wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 3 za każdą godzinę spóźnienia,

     Spóźnienia Wykonawcy będą ewidencjonować Dyrektorzy Szkół.

b)    za odstąpienie od umowy z przyczyn zależnych od Wykonawcy w wysokości 10 % wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 3.

2. Za mawiający może odstąpić od umowy w przypadku gdy Wykonawca nie wykonuje umowy bądź wykonuje umowę w sposób nienależyty.

 

 

                                                               § 8

 

W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego i ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

 

§ 9

 

Wykonawca wyraża zgodę na przechowywanie i przetwarzanie swoich danych osobowych przez Zespół Szkół w Lubecku. Otrzymane informacje nie będą udostępniane innym firmom, bądź osobom trzecim. Wykonawca posiada prawo wglądu i poprawiania swoich danych osobowych.

 

§ 10

 

Postanowienia tej Umowy, bez zgody drugiej strony, nie mogą być ujawnione osobom trzecim.

§ 11

Spory wynikające z niniejszej umowy będą rozstrzygane przez Sąd właściwy miejscowo dla siedziby Zamawiającego.

§12

 

Umowę sporządzono w czterech jednobrzmiących egzemplarzach - 2 egzemplarze dla
Zamawiającego i 2 egzemplarze dla Wykonawcy.

 

WYKONAWCA:                                                                            ZAMAWIAJĄCY:

 

 

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 14.07.2011
Dokument wytworzony przez: Zespół Szkół w Lubecku
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Monika Kukowka
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 13 lipca 2011 13:16
Dokument wprowadzony do BIP przez: Waleria Pyras
Ilość wyświetleń: 2308
13 lipca 2011 13:16 (Waleria Pyras) - Dodanie dokumentu.