SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
NA WYKONANIE USŁUGI „DOWÓZ UCZNIÓW DO ZESPOŁU SZKÓŁ W LUBECKU
Z TERENU GMINY KOCHANOWICE I CIASNA PRZEZ CO NALEŻY ROZUMIEĆ ŚWIADCZENIE USŁUG PRZEWOZOWYCH W ZAKRESIE DOWOŻENIA UCZNIÓW”
TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Postępowanie o udzieleniu zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia opracowano na podstawie ustawy z 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ) oraz jej aktów wykonawczych.
W sprawach nieuregulowanych niniejszą specyfikacją stosuje się przepisy ustawy.
Wyrażenia i skróty używane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oznaczają:
1) Zamawiający – Zespół Szkół w Lubecku
2) Wykonawca – podmiot ubiegający się o udzielenie zamówienia,
3) SIWZ – specyfikacja istotnych warunków zamówienia,
4) Ustawa – ustawa z 29.01.2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ) dalej ustawa lub Pzp
5) Konsorcjum – Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia.
Zamawiający, w szczególnie uzasadnionych przypadkach zastrzega sobie prawo zmiany lub uzupełnienia treści SIWZ. Zmiana może mieć miejsce w każdym czasie, przed upływem terminu do składania ofert.
W przypadku wprowadzenia takiej zmiany, informacja o tym zostanie niezwłocznie przekazana wszystkim Wykonawcom i będzie dla nich wiążąca.
Zamawiającym jest: ZESPÓŁ SZKÓŁ
Adres: ul. Lipska 21, 42-700 Lubliniec
Telefon: 34 356 29 09
Fax: 34 356 29 09
Adres e-mail: gimlubecko@op.pl
Wirtualna: www.zslubecko.kochanowice.pl
NIP: 575-17-19-059
Regon: 151 623 310
Postępowanie oznaczone jest jako ZS.39.1.2011
Wszelka korespondencja oraz dokumentacja w tej sprawie będzie powoływać się na powyższe oznaczenie.
1. Przedmiotem zamówienia jest : Dowóz uczniów do Zespołu Szkół w Lubecku
z terenu gminy Kochanowice i Ciasna przez co należy rozumieć świadczenie usług przewozowych w zakresie dowożenia uczniów.
CPV: 60.13.00.00-8 – usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób.
Ilość uczniów dojeżdżających do szkoły oraz trasę określa załącznik nr 2 do SIWZ
2. Zamawiający wprowadza możliwość zamówień uzupełniających zgodnie
z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
1. Termin realizacji zamówienia : 01 września 2011 r. do dnia 29 czerwca 2012 r.
2. Miejsce wykonania zamówienia: teren gminy Kochanowice i Ciasna - szczegółowy opis tras stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
3. W indywidualnych przypadkach w ciągu roku szkolnego strony mogą uzgodnić inny dzień wykonania usługi (np. odpracowanie w wolną sobotę dnia wolnego).
V. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU I OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wszyscy Wykonawcy, którzy:
1) spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, dotyczące:
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
b) posiadania wiedzy i doświadczenia oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - art. 24 ustawy,
2) dysponują sprzętem oraz kadrą osobową do wykonania zamówienia - wykonawca powinien dysponować co najmniej trzema autobusami o pojemności minimum 54 miejsc siedzących każdy i co najmniej jednym autobusem o mniejszej pojemności miejsc a wiek autobusów nie może przekraczać 16lat.
3) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności związanej z przedmiotem zamówienia , na kwotę co najmniej 200 000,00 złotych,
2 W przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a członkowie łącznie spełniali warunki określone w pkt 2) i 3) oraz każdy oddzielnie spełniał warunek określony w pkt 1) niniejszego rozdziału .
3. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z formułą „spełnia” / „nie spełnia” na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
VI. OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
a) aktualny odpis z właściwego rejestru , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy Pzp.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa każdy z Wykonawców oddzielnie.
b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające , że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa każdy z Wykonawców.
c) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa każdy z Wykonawców.
d) oświadczenie upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w punkcie V.1.1 SIWZ. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie może być złożone wspólnie.
e) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie okoliczności , o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Pzp. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie składa każdy z Wykonawców oddzielnie.
f) wykaz posiadanego sprzętu załącznik nr 3 wykonawca powinien dysponować co najmniej trzema autobusami o pojemności minimum 54 miejsc siedzących każdy i co najmniej jednym autobusem o mniejszej pojemności miejsc, a wiek autobusow nie może przekraczać 16 lat; wraz z dowodami rejestracyjnymi,
g) opłaconą polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 200 000,00 zł.
i) wykaz co najmniej 2 zadań wykonanych w ostatnich 3 latach potwierdzających przewóz uczniów ze szkół podstawowych lub gimnazjum oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie,
j) licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób
oraz
- Wypełniony formularz oferty – Załącznik nr 1,
- Pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy, jeżeli wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielnie zamówienia (tylko jeżeli dotyczy),
- Parafowany wzór umowy – Załącznik nr 5.
2. Dokumenty, o których mowa w rozdziale VI niniejszej specyfikacji, należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy.
3. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z § 2 ust. 2 i § 4 rozporządzenia z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2009 r., Nr 226, poz. 1817).
Zamawiający nie wymaga wadium
1) Oferta musi być złożona w formie pisemnej zgodnie z wymaganiami opisanymi w niniejszej SIWZ. (Załącznik nr 1).
2) Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w sposób czytelny, na komputerze, maszynie lub pismem odręcznym. Wymagane specyfikacją dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
3) Formularz oferty oraz dokumenty sporządzane przez Wykonawcę powinny być podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. W przypadku gdy ofertę podpisują osoby, których upoważnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentów rejestrowych załączonych do oferty, wymaga się, aby Wykonawca dołączył do oferty oryginał pełnomocnictwa do podpisania oferty.
4) Wskazane jest, aby wszystkie strony oferty były ponumerowane i parafowane.
5) Wszystkie miejsca, w których Wykonawca naniósł poprawki, muszą być parafowane przez osobę podpisującą ofertę.
6) Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych, wariantowych. Nie przewiduje się umów ramowych.
3. Opakowanie oferty
Wykonawca powinien umieścić formularz oferty wraz z wymaganymi dokumentami w nieprzejrzystym, zamkniętym opakowaniu zaadresowanym na adres Zamawiającego i zawierającym oznaczenie: „Oferta na Dowóz uczniów do Zespołu Szkół w Lubecku
z terenu gminy Kochanowice i Ciasna przez co należy rozumieć świadczenia usług przewozowych w zakresie dowożenia uczniów” i „Nie otwierać przed dniem 22.07.2011 r. godz. 10:00” oraz adres Wykonawcy.
4. Tajemnica przedsiębiorstwa
Jeżeli Wykonawca zastrzega, że informacje, objęte tajemnicą przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, nie mogą być udostępniane, informacje te należy umieścić w oddzielnej kopercie wewnątrz opakowania oferty, oznaczonej napisem: “Informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa”. Informację o zastrzeżeniu dokumentów stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa należy podać również w formularzu oferty.
5. Zmiana lub wycofanie oferty
1) Wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem, że uczyni to przed terminem składania ofert. Zarówno zmiana, jak i wycofanie oferty wymagają formy pisemnej. Zmiany dotyczące treści oferty powinny być przygotowane, opakowane i zaadresowane w ten sam sposób jak oferta. Dodatkowo opakowanie, w którym jest przekazywana zmieniona oferta, należy opatrzyć napisem “zmiana”.
2) Oświadczenie o wycofaniu oferty powinno być podpisane przez osobę/y uprawnioną/e do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy oraz opakowane i zaadresowane w ten sam sposób jak oferta. Dodatkowo opakowanie, w którym jest przekazywane to powiadomienie, należy opatrzyć napisem “wycofane”.
6. Kryteria odrzucenia oferty zgodne z art. 89 ustawy Pzp
Ofertę należy złożyć w sekretariacie Zespołu Szkół w Lubecku, ul. Lipska 21,
42 – 700 Lubliniec.
Termin składania ofert upływa w dniu 22.07.2011 r. o godz. 10:00 (czasu lokalnego).
Oferta otrzymana przez Zamawiającego po terminie składania ofert zostanie zwrócona Wykonawcy bez otwierania.
Szczegółowych informacji w sprawach postępowania o zamówienie publiczne udziela Monika Kukowka – dyrektor szkoły, nr Tel. 34 356 29 09, Lubecko ul. Lipska 21
5. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym , a przyszłym Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich, do dwóch miejsc po przecinku.
6. Wykonawca na formularzu ofertowym poda cenę netto ,brutto oraz podatek VAT
naliczony zgodnie z obowiązującymi przepisami. Cena musi być podana w złotych
polskich cyfrowo i słownie i nie podlega zmianom przez okres ważności umowy.
XII. KRYTERIA OCENY OFERT I WYBÓR OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ
W odniesieniu do wykonawców, którzy spełnili wszystkie warunki niniejszej specyfikacji (formalne i przedmiotowe), komisja dokona oceny ofert według następujących kryteriów:
LP. |
OPIS KRYTERIÓW OCENY
|
OZNACZENIE |
ZNACZENIE |
1 |
CENA ZA USŁUGĘ PRZEWOZU UCZNIÓW
|
C
|
100 % |
Ocena wg poszczególnych kryteriów przedstawia się następująco:
Sposób obliczania wartości punktowej kryterium
Ilość punktów za cenę ocenianej oferty:
C = Cn/Cb x 100
Gdzie:
Cn – najniższa cena spośród ofert nie odrzuconych
Cb – cena oferty rozpatrywanej
Otwarcie ofert nastąpi w Zespole Szkół w Lubecku, ul. Lipska 21 – sekretariat szkoły w dniu 22 lipca 2011 r. , godz. 10.15 (czasu lokalnego).
Otwarcie ofert jest jawne. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, która będzie realnie obciążała budżet Zamawiającego z tytułu realizacji zamówienia.
Podczas otwarcia ofert podane zostaną nazwy oraz adresy Wykonawców, a także informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia. Informacje te zostaną przekazane Wykonawcom, którzy byli nieobecni przy otwarciu ofert na ich wniosek.
Wykonawca zostanie związany złożoną ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Wniesienie środków ochrony prawnej po upływie terminu składania ofert zawiesza bieg terminu związania ofertą do czasu ich rozstrzygnięcia.
XV. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
1. Jeżeli zamawiający dokona wyboru oferty, umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zostanie zawarta z wykonawcą, który spełni wszystkie przedstawione wymagania oraz, którego oferta okaże się najkorzystniejsza.
2. Umowa zostanie zawarta w terminie i sposób określony w art. 94 ustawy Pzp.
XVI. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO
WYKONANIA UMOWY
W niniejszym przetargu wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy nie jest wymagane.
Warunki umowy zostały określone w załączniku nr 5 do SIWZ.
XVIII. POUCZENIE O ŚRODKACH OCHRONY PRAWNEJ PRZYSŁUGUJĄCYCH WYKONAWCOM W TOKU POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
W toku postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcom, a także innym osobom, jeżeli ich interes prawny w uzyskaniu zamówienia doznał lub może doznać uszczerbku w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy, przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w Dziale VI ustawy.
3. Wykaz posiadanego sprzętu – załącznik Nr 3 do SIWZ
4. Oświadczenie – załącznik Nr 4 do SIWZ
5. Projekt umowy załącznik Nr 5 do SIWZ
Lubecko, dnia 14.07.2011 r. Zatwierdzam:
Załącznik nr 1 do SIWZ
....................................................................
....................................................................
(nazwa i adres Wykonawcy)
....................................................................
....................................................................
(nazwa i adres Zamawiającego)
...........................................................
(miejscowość i data)
OFERTA
Odpowiadając na ogłoszenie o przetargu pod nazwą „Dowóz uczniów do Zespołu Szkół w Lubecku z terenu gminy Kochanowice i Ciasna przez co należy rozumieć świadczenie usług przewozowych w zakresie dowożenia uczniów” zgodnie z wymaganiami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia składamy niniejszą ofertę.
za cenę netto ……………………………………….... zł.
(Słownie ……………………………………………………………………………….…zł.)
Podatek VAT …… % tj. ………………….................. zł.
(Słownie ………………………………………………………………………………….zł.)
Cena brutto……………………………..…………….....zł
(Słownie...................................................................................................................zł)
4.1. Posiadamy uprawnienia niezbędne do wykonania zamówienia,
4.2. Posiadamy niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponujmy potencjałem technicznym w tym odpowiednim sprzętem i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
4.3. Znajdujemy się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
5. Nie podlegamy wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy – Prawo zamówień publicznych.
6.Zobowiązujemy się do zawarcia umowy w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.
osoba do kontaktu
……..............................................................................................………………………………
……..............................................................................................………………………………
(podać adres)
tel.: ……………………….......……………..
faks: …………………………………………
e-mail: ……………………………………….
......................................................................................
(podpis osoby uprawnionej
do reprezentacji Wykonawcy)
Do formularza oferty załączam następujące oświadczenia, dokumenty i informacje:
Załącznik nr 2 do SIWZ
Załącznik Rzeczowy zadania
„Przewóz uczniów do Zespołu Szkół w Lubecku, ul. Lipska 21”
Przyjazd do ZS Lubecko
L. p. |
Miejsce odjazdu |
Liczba uczniów |
Godzina odjazdu |
1. |
Pawełki Kochcice Glinica |
14 30 46 |
7:10 7:25 7:35 |
2. |
Pawełki Kochcice Glinica - |
4 20 26 |
9:25 9:40 10:00 |
Odjazd z ZS Lubecko
L. p. |
Miejsce odjazdu |
Liczba uczniów |
Godzina odjazdu |
Godzina przyjazdu |
1. |
ZS Lubecko |
46 30 14 |
14.00 14.10 |
14:06 - Glinica 14:20 - Kochcice 14:35 - Pawełki |
2. |
ZS Lubecko |
26 20 4 |
15:45
|
15:55- Glinica 16:10- Kochcice 16.25 - Pawełki |
Uwaga: doprecyzowanie liczby uczniów i godzin odjazdu i przyjazdu w każdym kursie nastąpi bezpośrednio przed rozpoczęciem roku szkolnego.
Załącznik nr 3 do SIWZ
SPRZĘT
Sprzęt niezbędny w związku z realizacją zamówienia.
Lp. |
OPIS (typ/producent/model)
|
Pojemność miejsc |
Ilość sztuk |
Własny (W) lub Wynajęty (Wyn) |
Rok produkcji |
1 |
|
|
szt. |
/ |
|
2 |
|
|
szt. |
/ |
|
3 |
|
|
szt. |
/ |
|
4 |
|
|
szt. |
/ |
|
Podpis ……………………………………………..
(osoba lub osoby upoważnione do podpisywania w imieniu wykonawcy)
Miejscowość, data: ……………………………………………….
Załącznik nr 4 do SIWZ
OŚWIADCZENIE
Ubiegającego się o zamówienie publiczne na „Dowóz uczniów do Zespołu Szkół w Lubecku z terenu gminy Kochanowice i Ciasna przez co należy rozumieć świadczenie usług przewozowych w zakresie dowożenia uczniów”
Składając ofertę w/w postępowaniu o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego oświadczam/my , że
Zgodnie z w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. –Prawo zamówień publicznych ( j.t. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz.759),
a) Posiadam uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
b) posiadam wiedzę i doświadczenie oraz dysponuję potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
c) znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d) nie podlegam wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - art. 24 ustawy, ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. –Prawo zamówień publicznych ( j.t. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz.759)
Podpis ……………………………………………..
(osoba lub osoby uprawnione do podpisywania w imieniu wykonawcy)
Miejscowość, data: ……………………………………………….
Załącznik nr 5 do SIWZ
UMOWA Nr ……………………………
na wykonanie usługi „Dowóz uczniów do Zespołu Szkół w Lubecku z terenu Gminy Kochanowice i Ciasna przez co należy rozumieć świadczenie usług przewozowych w zakresie dowożenia uczniów”.
Zawarta w dniu .............................pomiędzy Zespołem Szkół w Lubecku
reprezentowaną przez:
mgr Monikę Kukowka
zwaną dalej Zamawiającym
a
........................................................................................................
........................................................................................................
reprezentowanym przez:
zwanym dalej Wykonawcą
§ 1
Zgodnie z wynikiem przetargu nieograniczonego , ogłoszonego w Biuletynie Zamówień Publicznych nr .........................Wykonawca przyjmuje do realizacji zadanie pod nazwą
„ Dowóz uczniów do Zespołu Szkół w Lubecku z terenu gminy Kochanowice i Ciasna przez co należy rozumieć świadczenie usług przewozowych w zakresie dowożenia uczniów” .
§ 2
1.Zadanie realizowane będzie poprzez zapewnienie uczniom odpowiedniej ilości miejsc siedzących w autobusach Wykonawcy.
2. Opis tras zawierający oraz godziny przyjazdu i odjazdu uczniów z poszczególnych przystanków i ze szkoły, stanowi załącznik będący integralną częścią umowy.
3.Wykonawca zapewniać będzie przewóz uczniom we wszystkie dni nauki szkolnej
w godzinach i kursach wymienionych w załączniku.
§ 3
1.Cena ryczałtowa brutto za wykonanie zadania zgodnie z przeprowadzonym przetargiem wynosi :
netto………………. plus obowiązująca stawka podatku VAT ……
brutto ……………………………………………
(słownie:...........................................................................................................................)
Cena ta, może być mniejsza niż ustalona kwota ryczałtowa.
2. Płatności będą następować miesięcznie na podstawie wystawionych przez Wykonawcę faktur, stanowiących wartość 1/10 kwoty wymienionej w pkt 1. Wartość, może być mniejsza od 1/10 kwoty ryczałtowej lecz nigdy nie większa .
3. Płatność faktur będzie realizowana w terminie 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury, na podane w fakturze konto.
§ 4
W przypadku wystąpienia awarii autobusu lub innych przyczyn uniemożliwiających wykonanie zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia sprawnego technicznie autobusu oraz wyeliminowania innych przyczyn, które uniemożliwiałyby przewóz uczniów w relacjach określonych w załączniku do umowy w terminie do dwóch godzin, od wystąpienia awarii.
§ 5
Wykonawca zobowiązuje się zapewnić podróżującym uczniom bezpieczne i higieniczne warunki przewozu, oraz zobowiązuje się przestrzegać przepisy szczególne dotyczące bezpieczeństwa przewozu dzieci.
Przewoźnik zobowiązuje się dokonywać przewozu dzieci autobusami sprawnymi technicznie, wyposażonymi zgodnie z przepisami – Prawo o Ruchu Drogowym dotyczącymi przewozu dzieci.
§ 6
Umowa zostaje zawarta na okres od dnia 1 września 2011 r. do dnia 29 czerwca 2012 r.
Umowa może zostać rozwiązana przez każdą ze stron w drodze wypowiedzenia za miesięcznym okresem wypowiedzenia ze skutkiem na ostatni dzień miesiąca.
Nienależyte wykonanie usługi daje podstawę do natychmiastowego rozwiązania umowy, po uprzednim powiadomieniu Wykonawcy.
Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonane wyłącznie za zgodą stron w formie aneksu do umowy pod rygorem nieważności.
§ 7
1. Zamawiający może naliczyć Wykonawcy kary umowne:
a) w przypadku spóźnienia się Wykonawcy z dowozem dzieci do szkoły lub odbiorem po zajęciach lekcyjnych z przyczyn zależnych od Wykonawcy, o co najmniej 1 godzinę.
w wysokości 0,1 % wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 3 za każdą godzinę spóźnienia,
Spóźnienia Wykonawcy będą ewidencjonować Dyrektorzy Szkół.
b) za odstąpienie od umowy z przyczyn zależnych od Wykonawcy w wysokości 10 % wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 3.
2. Za mawiający może odstąpić od umowy w przypadku gdy Wykonawca nie wykonuje umowy bądź wykonuje umowę w sposób nienależyty.
§ 8
W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego i ustawy Prawo zamówień publicznych.
§ 9
Wykonawca wyraża zgodę na przechowywanie i przetwarzanie swoich danych osobowych przez Zespół Szkół w Lubecku. Otrzymane informacje nie będą udostępniane innym firmom, bądź osobom trzecim. Wykonawca posiada prawo wglądu i poprawiania swoich danych osobowych.
§ 10
Postanowienia tej Umowy, bez zgody drugiej strony, nie mogą być ujawnione osobom trzecim.
§ 11
Spory wynikające z niniejszej umowy będą rozstrzygane przez Sąd właściwy miejscowo dla siedziby Zamawiającego.
§12
Umowę sporządzono w czterech jednobrzmiących egzemplarzach - 2 egzemplarze dla
Zamawiającego i 2 egzemplarze dla Wykonawcy.
WYKONAWCA: ZAMAWIAJĄCY:
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Kochanowice