Numer sprawy GIR.271.4.2012.MP
Kochanowice, dnia 06.06.2012 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Nazwa zadania:
„Wyłonienie Przedsiębiorcy Wodno-Kanalizacyjnego dla celów zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków na terenie Gminy Kochanowice”
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) Gmina Kochanowice zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa i adres zamawiającego:
Gmina Kochanowice
ul. Wolności nr 5
42-713 Kochanowice
E-mail: gmina@kochanowice.pl
Godziny urzędowania: 800 do 1500
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej: www.kochanowice.pl
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) produkcję, zakup i dostawę wody o właściwym składzie fizykochemicznym
i bakteriologicznym zgodnie z obowiązującymi przepisami,
2) odprowadzanie, przepompowanie i oczyszczanie ścieków na oczyszczalni w Kochcicach zgodnie z obowiązującymi przepisami,
3) sprzedaż wody dla miejscowości Draliny oraz Lisowice w gminie Pawonków, zakup wody dla miejscowości Kochanowice i miejscowości Lubockie oraz zrzut ścieków z miejscowości Lubecko do miejscowości Lubliniec, po uprzednim uzgodnieniu z Właścicielem zasad sprzedaży i zakupu wody oraz zrzutu ścieków poza gminę,
4) bieżącą eksploatację i konserwację urządzeń przeznaczonych do zbiorowego zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków zgodnie z przepisami cyt. w § 1 ust. 2 ustawy, a przede wszystkim:
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
65 10 00 00-4 Usługi przemysłu wody i podobne
65 13 00 00-3 Obsługa stacji wody
90 48 00 00-5 Usługi gospodarki ściekowej
90 48 10 00-1 Eksploatacja zakładów oczyszczanie ścieków
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
VI. Termin wykonania zamówienia:
Umowa na czas nieoznaczony.
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków oraz informacja o wymaganych oświadczeniach lub dokumentach:
1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, dotyczące:
a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
b) posiadania wiedzy i doświadczenia;
c) dysponowania, odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
d) sytuacji ekonomicznej i finansowej;
2) wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj.: przez ostatnie 3 lata, realizowali lub realizują w sposób ciągły w ramach jednej umowy usługi odpowiadające przedmiotowi niniejszego zamówienia na rzecz minimum 2.000 odbiorców indywidualnych i eksploatacji ujęć wody o wydajności minimum 50 m3/h;
3) dysponują lub będą dysponowali sprzętem oraz kadrą osobową do wykonania zamówienia, w tym pojazdem i sprzętem pogotowia technicznego zdolnym do funkcjonowania 24 g/dobę, pracownikami do obsługi pogotowia technicznego 24 g/dobę w ilości minimum 5 osób, w tym elektrykiem oraz minimum jedną osobą z wyższym wykształceniem technicznym o specjalności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane projektowe i wykonawcze bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych;
4) posiadają odpowiedni potencjał ekonomiczny w celu wykonania zamówienia, tzn. dysponują środkami finansowymi lub posiadają zdolność kredytową w wysokości co najmniej 150.000zł;
5) nie zalegają z opłatami podatków, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne oraz nie byli karani sądownie w związku z zamówieniem publicznym;
6) przedstawią wycenę ofertową zamówienia wraz ze szczegółową kalkulacją cenową
7) zapewnią podjęcie działań w kierunku usunięcia awarii wodociągowej w ciągu 1 godziny od chwili zgłoszenia;
8) zapewnią niezwłoczne usuwanie awarii wodociągowych, nie dłużej niż w ciągu 12 godzin od chwili zgłoszenia;
9) posiadają zezwolenie wydane przez Wójta Gminy Kochanowice na prowadzenie działalności zgodnie z przedmiotem zamówienia lub oświadczą, że w terminie 1 miesiąca od zawarcia umowy takie zezwolenie uzyskają;
10) zaakceptują projekt umowy będący załącznikiem do niniejszej SIWZ.
2. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt.2 ustawy PZP - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
3) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-9 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
4) dla potwierdzenia posiadania wymaganego doświadczenia dokumenty potwierdzające spełnienie warunku z rozdziału II pkt 2.1 ust 1.2), z podaniem przedmiotu usług, ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
5) informację banku, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy - wystawioną nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
6) wykaz pojazdów i sprzętu koniecznych do funkcjonowania pogotowia wodociągowego 24 godziny na dobę;
7) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wg warunku z rozdziału II pkt 2.1 ust 1.3) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami.
Wszystkie w/w dokumenty winny być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (-y) uprawnioną (-e) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.
Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.
UWAGA!!!
1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
1/ nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
2/ nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
VIII. Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty stanowić będą:
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 14.06.2012 do godz. 1000
Urząd Gminy Kochanowice, ul. Wolności nr 5, 42-713 Kochanowice
Pokój nr 11 (sekretariat)
Oferty zostaną otwarte dnia: 14.06.2012 o godz. 1015
Urząd Gminy Kochanowice
ul. Wolności nr 5, 42-713 Kochanowice
Pokój nr : Sala Narad, I piętro
XI. Termin związania ofertą:
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, od ostatecznego terminu składania ofert.
XII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
XIII. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
XIV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna:
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
XV. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych 191994 - 2012 dnia 06.06.2012 r.
Wójt Gminy Kochanowice
mgr inż. Ireneusz Czech
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Kochanowice