Przetargi - archiwum

Ogłoszenie o zamówieniu - Nazwa zadania: „Wyłonienie Przedsiębiorcy Wodno - Kanalizacyjnego dla celów zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków na terenie Gminy Kochanowice”

Numer sprawy GIR.271.4.2012.MP

Kochanowice, dnia 06.06.2012 r.

 

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

Nazwa zadania:

„Wyłonienie Przedsiębiorcy Wodno-Kanalizacyjnego dla celów zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków na terenie Gminy Kochanowice”

 

Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z  późn. zm.) Gmina Kochanowice zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

 

I. Nazwa i adres zamawiającego:

Gmina Kochanowice

ul. Wolności nr 5

42-713 Kochanowice

E-mail: gmina@kochanowice.pl

Godziny urzędowania: 800 do 1500

 

II. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych

 

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej: www.kochanowice.pl

 

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

 

  1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków dla odbiorcy tego typu usług z terenu gminy Kochanowice przy wykorzystaniu gminnych urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 2001 roku o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniem ścieków oraz innych aktów obowiązujących w tym zakresie.

 

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:

        1)    produkcję, zakup i dostawę wody o właściwym składzie fizykochemicznym
i bakteriologicznym zgodnie z obowiązującymi przepisami,

        2)    odprowadzanie, przepompowanie i oczyszczanie ścieków na oczyszczalni w Kochcicach zgodnie z obowiązującymi przepisami,

        3)    sprzedaż  wody dla miejscowości Draliny oraz Lisowice w gminie Pawonków, zakup wody dla miejscowości Kochanowice i miejscowości Lubockie oraz zrzut ścieków z miejscowości Lubecko do miejscowości Lubliniec, po uprzednim  uzgodnieniu z Właścicielem zasad sprzedaży i zakupu wody oraz zrzutu ścieków poza gminę,

        4)    bieżącą eksploatację i konserwację urządzeń przeznaczonych do zbiorowego zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków zgodnie z przepisami cyt. w § 1 ust. 2 ustawy, a przede wszystkim:

  • · prowadzenie codziennego nadzoru technicznego urządzeń i obiektów ujęć wodnych, oczyszczalni ścieków i sieci wodociągowo-kanalizacyjnej przez osoby o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych i uprawnieniach;
  • · prowadzenie właściwej konserwacji urządzeń technicznych, przeglądów i remontów planowych;
  • · prowadzenie działań ograniczających straty wody; wszelkie straty i ubytki wody obciążają Eksploatatora;
  • · dbanie o dobry stan techniczny, sanitarny i estetyczny urządzeń (w tym hydrantów p.poż. oraz elektryki i automatyki przepompowni wody i ścieków);
  • · prowadzenie ewidencji hydrantów i udostępnianie ich jednostkom straży pożarnej;
  • · prowadzenie pogotowia wodociągowego 24h/dobę;
  • · utrzymywanie właściwych parametrów pracy urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych zgodnie z pozwoleniami wodno-prawnymi;
  • · prowadzenie prac remontowych i napraw konserwacyjnych zgodnie z  dokumentacją, w tym dokumentacją  techniczno-ruchową każdego urządzenia technicznego będącego na wyposażeniu ujęć wody, przepompowni ścieków oraz oczyszczalni ścieków;
  • · usuwanie wszelkich awarii, usterek i nieszczelności na sieciach wodociągowych, ujęciach wody i stacji uzdatniania wody;
  • · wymiana uszkodzonych nawiertak, zasuw, hydrantów i włazów ulicznych;
  • · przyjmowanie zgłoszeń o awariach sieci i przyłączy oraz nielegalnych poborach wody  i zrzutach ścieków pod numerem telefonu komórkowego lub stacjonarnego dostępnego całodobowo we wszystkie dni w roku (także niedziele i święta);
  • · płukanie i kontrolowanie szczelności sieci wodociągowej, jej uzbrojenia oraz oznakowania urządzeń sieciowych, bieżące czyszczenie sieci kanalizacyjnej, bieżącą kontrolę składu zrzucanych ścieków;
  • · kontrolę podłączeń do urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych (w tym kontrolę podłączeń wód deszczowych i drenażowych);
  • · ewidencję, wymianę i montaż wodomierzy,  kontrolę ich działania i dokonywanie odczytów;
  • · obsługę odbiorców wody i dostawców ścieków zgodnie z obowiązującym regulaminem dostarczania wody i odprowadzania ścieków na terenie Gminy Kochanowice;
  • · dokonywanie włączeń przyłączy wodociągowo-kanalizacyjnych do sieci;
  • · wydawanie warunków technicznych na budowę sieci i przyłączy wodociągowo-kanalizacyjnych oraz uczestniczenie w ich odbiorze;
  • · uczestniczenie w przeglądach technicznych i odbiorach końcowych nowo realizowanych na terenie gminy sieci wodociągowych i kanalizacyjnych i innych obiektów związanych z działalnością wodno-kanalizacyjną;
  • · zawieranie umów z odbiorcami wody oraz dostawcami ścieków;
  • · prowadzenie niezbędnej dokumentacji technicznej, rozliczeniowej i administracyjnej wymaganej dla prowadzenia działalności;
  • · wykonywanie poleceń organów kontrolnych oraz Właściciela;
  • · wnioskowanie pod adresem Właściciela  o zatwierdzenie regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków oraz taryf, określonych w ustawie, o której mowa w § 1 ust.2;
  • · przestrzeganie  przy wykonywanych pracach, obsłudze maszyn i urządzeń, będących na wyposażeniu działalności wodociągowo – kanalizacyjnej przepisów BHP, Kodeksu pracy oraz przepisów szczególnych;
  • · pokrywanie wszelkich kosztów i opłat związanych z przedmiotem zamówienia zawartych w projekcie umowy, w tym  kosztów energii elektrycznej ujęć wody w Kochcicach i  Lubockiem, oczyszczalni ścieków w Kochcicach, przepompowni w Kochanowicach ul. Lubocka i ul. Ostrowska, ul. Oleska w Lubecku, w Droniowicach i Harbułtowicach, kosztów zakupu wody dla Droniowic, Harbułtowic i Kochanowic, kosztów zrzutu ścieków z Lubecka do Lublińca wraz z utrzymaniem studni pomiarowej, opłat za korzystanie ze środowiska, opłat Urzędu Dozoru Technicznego, podatków i kar w ich równowartości (m.in. WIOŚ, PIP), opłat za usługi telekomunikacyjne, czynszu dzierżawnego, kosztu umorzenia i inne.
  1. Urządzenia wodociągowe i kanalizacyjne będą przekazane przedsiębiorstwu w formie dzierżawy, za którą pobierany będzie roczny, płatny w równych 12-miesięcznych ratach,  czynsz w wysokości 150.000,00 netto , corocznie waloryzowany.
  2. Dane do skalkulowania ceny oferty zawarte są w SIWZ.

 

Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

65 10 00 00-4 Usługi przemysłu wody i podobne

65 13 00 00-3 Obsługa stacji wody

90 48 00 00-5 Usługi gospodarki ściekowej

90 48 10 00-1 Eksploatacja zakładów oczyszczanie ścieków

 

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

 

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

 

VI. Termin wykonania zamówienia:

Umowa na czas nieoznaczony.

 

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków oraz informacja o wymaganych oświadczeniach lub dokumentach:

 

  1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy:

1)    spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, dotyczące:

a)    posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

b)    posiadania wiedzy i doświadczenia;

c)    dysponowania, odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

d)    sytuacji ekonomicznej i finansowej;

2)    wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj.: przez ostatnie 3 lata, realizowali lub realizują w sposób ciągły w ramach jednej umowy usługi odpowiadające przedmiotowi niniejszego zamówienia na rzecz minimum 2.000 odbiorców indywidualnych i eksploatacji ujęć wody o wydajności minimum 50 m3/h;

3)    dysponują lub będą dysponowali sprzętem oraz kadrą osobową do wykonania zamówienia, w tym pojazdem i sprzętem pogotowia technicznego zdolnym do funkcjonowania 24 g/dobę, pracownikami do obsługi pogotowia technicznego 24 g/dobę w ilości minimum 5 osób, w tym elektrykiem oraz minimum jedną osobą z wyższym wykształceniem technicznym o specjalności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane projektowe i wykonawcze bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych;

4)    posiadają odpowiedni potencjał ekonomiczny w celu wykonania zamówienia, tzn. dysponują środkami finansowymi lub posiadają zdolność kredytową w wysokości co najmniej 150.000zł;

5)    nie zalegają z opłatami podatków, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne oraz nie byli karani sądownie w związku z zamówieniem publicznym;

6)    przedstawią wycenę ofertową zamówienia wraz ze szczegółową kalkulacją cenową

7)    zapewnią podjęcie działań w kierunku usunięcia awarii wodociągowej w ciągu 1 godziny od chwili zgłoszenia;

8)    zapewnią niezwłoczne usuwanie awarii wodociągowych, nie dłużej niż w ciągu 12 godzin od chwili zgłoszenia;

9)    posiadają zezwolenie wydane przez Wójta Gminy Kochanowice na prowadzenie działalności zgodnie z przedmiotem zamówienia lub oświadczą, że w terminie 1 miesiąca od zawarcia umowy takie zezwolenie uzyskają;

10) zaakceptują projekt umowy będący załącznikiem do niniejszej SIWZ.

  1. W przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a członkowie łącznie spełniali warunki określone w pkt. 1b), 1c), 1d), 2), 3), 4), 6), 7), 8), 9) i 10) oraz każdy oddzielnie spełniał warunek określony w pkt. 5) niniejszego rozdziału
  2. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.

 

2. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

 

1)   aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt.2 ustawy PZP - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

2)   aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

3)   aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-9 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

4)   dla potwierdzenia posiadania wymaganego doświadczenia dokumenty potwierdzające spełnienie warunku z rozdziału II pkt 2.1 ust 1.2), z podaniem przedmiotu usług, ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

5)   informację banku, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy - wystawioną nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

6)   wykaz pojazdów i sprzętu koniecznych do funkcjonowania pogotowia wodociągowego 24 godziny na dobę;

7)   wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wg warunku z rozdziału II pkt 2.1 ust 1.3) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami.

 

 

Wszystkie w/w dokumenty winny być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (-y) uprawnioną (-e) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.

Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.

 

UWAGA!!!

1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

1/ nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

2/ nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

  1. 2.      Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w UWADZE w ust. 1., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

 

VIII. Informacja na temat wadium:

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

 

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

 

Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty stanowić będą:

  • Ø Stopa zysku (wysokość) uwzględniania przy ustalaniu ceny wody i ścieków (zg z załącznikiem nr 1) 0-40pkt;
  • Ø Posiadanie zaplecza technicznego, niezbędnego sprzętu (zg z załącznikiem nr 2), doświadczenia (w eksploatacji ujęć wody, stacji uzdatniania wody, przepompowni ścieków, przepływowych oczyszczalni ścieków „Lemna” o przepustowości Q>650m3/d, oraz oczyszczalni dla 4-150 RLM) , kwalifikacji oraz wiedzy pracowników dotyczącej w/w przedmiotu przetargu (zg z załącznikiem nr 3) 0-30pkt;
  • Ø Deklarowana wielkość nakładów w każdym roku na naprawy i remonty sieci i urządzeń wodno-kanalizacyjnych (zg z załącznikiem nr 1) 0-30pkt;

 

X. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać do dnia: 14.06.2012 do godz. 1000

Urząd Gminy Kochanowice, ul. Wolności nr 5, 42-713 Kochanowice

Pokój nr 11 (sekretariat)

 

Oferty zostaną otwarte dnia: 14.06.2012 o godz. 1015

Urząd Gminy Kochanowice

ul. Wolności nr 5, 42-713 Kochanowice

Pokój nr : Sala Narad, I piętro

 

XI. Termin związania ofertą:

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, od ostatecznego terminu składania ofert.

 

XII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej:

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

 

XIII. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

 

XIV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna:

Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.

 

XV. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających

Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.

 

XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych 191994 - 2012 dnia 06.06.2012 r.

 

 

 

Wójt Gminy Kochanowice

mgr inż. Ireneusz Czech

 

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 6.06.2012
Dokument wytworzony przez: Referat Gospodarki i Rozwoju Gminy
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Kierownik referatu
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 06 czerwca 2012 14:27
Dokument wprowadzony do BIP przez: Waleria Pyras
Ilość wyświetleń: 2975
14 czerwca 2012 13:01 (Waleria Pyras) - Dodanie załącznika [odpowiedzi_na_zapytania.pdf] do dokumentu.
12 czerwca 2012 15:22 (Waleria Pyras) - Dodanie załącznika [zmiana_tresci_ogloszenia_o_zamowieniu.docx] do dokumentu.
12 czerwca 2012 15:22 (Waleria Pyras) - Usunięcie załącznika [zmiana_tresci_ogloszenia_o_zamowieniu.doc] z dokumentu.