Ogłoszenie o zamówieniu
numer sprawy GIR IP 7044/16/05
Kochanowice, 2005-09-28
Przedmiot zamówienia:
Modernizacja oświetlenia ulicznego gminy Kochanowice
1) Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
GMINA KOCHANOWICE
ul. WOLNOŚCI nr 5
Kod 42-713 KOCHANOWICE
www.kochanowice.pl
E-mail: gmina@kochanowice.pl
Godziny urzędowania: 08:00 do 14:00
2) Określenie trybu zamówienia:
przetarg nieograniczony
3) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Odbiór specyfikacji w Urzędzie Gminy, adres jak wyżej, pokój nr 10 lub za zaliczeniem pocztowym, po uprzednim złożeniu pisemnego wniosku
cena specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jeżeli jej udostępnienie jest odpłatne: 100 zł./ słownie: sto złotych /
4) Opis przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
ul. Częstochowska, Kochanowice - ułożenie kabla w wykopie 1206 mb., montaż słupów oświetleniowych wraz z oprawami ulicznymi i chodnikowymi 35 szt., modernizacja rozdzielni elektrycznej 1 kpl.
Droniowice - modernizacja rozdzielni 1 kpl., montaż opraw oświetleniowych ulicznych 30 szt., ułożenie kabla 710 mb., montaż słupów wraz z oprawami ulicznymi 21 szt.
Lubockie-Styczyrze - modernizacja rozdzielni elektrycznej 1 kpl., montaż słupów 2 szt.., montaż opraw ulicznych 7 szt., montaż przewodów izolowanych 0,250 km., ułożenie kabla 113 mb.
Obszar gminy - dobudowa opraw 34 szt., wymiana opraw 45 szt., montaż przewodu izolowanego około 1850 mb
45.31.00.00-0 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych
45.31.11.00-1 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznej 45.31.12.00-2 - Roboty w zakresie opraw elektrycznych
45.31.57.00-5 - Instalowanie rozdzielni elektrycznych
5) Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
6) Termin wykonania zamówienia: 30.05.2006
7) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. Aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
2. Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych
3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zezwolenie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
5. Dokumenty stwierdzjące, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
6. Oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art.22 ust. 1 Prawo Zamówień Publicznych
7. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca
8. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz daty i miejsca wykonania oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że robty te zostały wykonane należycie
9. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
10. sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez birgłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres
11. informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
12. informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, jeżeli przedmiotem zamówienia są roboty budowlane lub usługi
13. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności
8) Informacja na temat wadium: 10.000,00 zł
9) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
-------------------------------
| Nazwa kryterium | Waga |
-------------------------------
| najniższa cena | 100 |
---------------------------
10) miejsce i termin składania ofert:
w siedzibie zamawiającego
GMINA KOCHANOWICE
ul. WOLNOŚCI nr 5
Kod 42-713 KOCHANOWICE
Pokój nr 11 (sekretariat)
do dnia 2005-11-10 do godz. 12:00
11) termin związania ofertą okres
60 dni, tj. do dnia 2006-01-08
12) Ogłoszenie o zamówieniu przekazano Prezesowi UZP dnia 2005-09-19