Przetargi - archiwum

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Budowa Szkoły w Kochcicach - segment C

IP/2220/SP/3/2004
Kochanowice, 2004-07-16

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU


Przedmiot zamówienia: Budowa Szkoły w Kochcicach - segment C

1) Nazwa i adres zamawiającego:
Gmina Kochanowice
ul. Wolności 5
42-713 Kochanowice
www.kochanowice.pl
gmina@kochanowice.pl

2) Określenie trybu zamówienia: przetarg nieograniczony

3) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia: SIWZ można uzyskać w Urzędzie Gminy w Kochanowicach ul. Wolności 5, pokój nr 10
cena specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jeżeli jej udostępnienie jest odpłatne.

4) Opis przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Budowa Szkoły w Kochcicach - segment C, wykonanie ścian zewnętrznych 1124 m kw., stropy z płyt żelbetowych 412 m kw.,i konstrukcji żelbetowych (słupy, podciągi, belki) 95 m sześ

5) Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

6) Termin wykonania zamówienia: 31.12.2004

7) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
2. Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych
3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
5. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
6. Oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych
7. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca
8. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie
9. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej

8) Informacja na temat wadium: 5000 PLN

9) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
- Nazwa kryterium – Cena – 100%

10) miejsce i termin składania ofert:
Gmina Kochanowice
ul. Wolności 5
42-713 Kochanowice
Pokój nr 11 (sekretariat)
do dnia 2004-09-08 do godz. 10:00

11) termin związania ofertą:
okres 60 dni od ostatecznego terminu składania ofert dni , tj. do dnia 2004-11-06

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 05 marca 2008 00:40
Dokument wprowadzony do BIP przez: Waleria Pyras
Ilość wyświetleń: 2404
05 marca 2008 00:40 (Waleria Pyras) - Utworzenie dokumentu