Przetargi - archiwum

OGŁOSZENIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO

Kochanowice, dnia 11.01.2006 r.
GIR.ROŚ.0713-08-18/05/06

Przedmiot zamówienia:
Budowa Wiejskiego Domu Spotkań w Droniowicach

1) Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Gmina Kochanowice
ul. Wolności 5
42-713 Kochanowice
www.kochanowice.pl
E-mail: gmina@kochanowice.pl
Godziny urzędowania: 7:30 - 15:30, Wtorek do 16:00
tel. (034) 353 31 00 - 2, fax 353 31 05

2) Określenie trybu zamówienia:
przetarg nieograniczony

3) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
SIWZ można uzyskać w Urzędzie Gminy w Kochanowicach ul. Wolności 5, pokój nr 10, cena specyfikacji istotnych warunków zamówienia: 50 zł.

4) Opis przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Budynek Wiejskiego Domu Spotkań z salą zebrań oraz częścią gospodarczą i klubową złożony jest z jednej bryły na rzucie litery L, budynek parterowy, z poddaszem użytkowym, z dachem dwuspadowym, bez podpiwniczenia. Technologia budowy tradycyjna.
Wyposażony w instalacje wodociągową, kanalizacyjną, c.o., elektryczną: zewnętrzną i wewnętrzną.
Budynek ogrzewany centralnie z własnej kotłowni, zlokalizowanej na parterze budynku, na paliwo stałe.

kod CPV 45.00.00.00, 45.21.20.00, 45.30.00.00

5) Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

6) Termin wykonania zamówienia: 20.03.2006 r. - 30.09.2007 r.

7) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
- dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
- dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych
- wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca
- wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie
- polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
- sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres - informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jeżeli przedmiotem zamówienia są roboty budowlane lub usługi - wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.

8) Informacja na temat wadium:
Wymagane wadium: 10 000,00 PLN

9) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Nazwa kryteriumWaga
cena100%


10) miejsce i termin składania ofert: w siedzibie zamawiającego
Gmina Kochanowice
ul. Wolności 5
42-713 Kochanowice
Pokój nr 11 (sekretariat)
do dnia 2006-02-21 do godz. 10:00

11) termin związania ofertą:
okres 60 dni od ostatecznego terminu składania ofert.

Wójt Gminy Kochanowice



Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego „Restrukturyzacja i modernizacja sektora żywnościowego oraz rozwój obszarów wiejskich 2004-2006” i budżetu państwa.

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 05 marca 2008 00:40
Dokument wprowadzony do BIP przez: Waleria Pyras
Ilość wyświetleń: 1901
05 marca 2008 00:40 (Waleria Pyras) - Utworzenie dokumentu