Przetargi - archiwum

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU Nazwa zadania: „Remont i modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Pawełki, ul. Leśna”

Numer sprawy GIR 341/09/09

Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z 2008 r. Nr 171, poz. 1058) Gmina Kochanowice zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

 

 

I. Nazwa i adres zamawiającego:

Gmina Kochanowice

ul. Wolności nr 5

42-713 Kochanowice

Strona www.kochanowice.pl

E-mail gmina@kochanowice.pl

Godziny urzędowania: 800 do 1500

 

II. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych

 

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:

 

www.kochanowice.pl

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać na wniosek pisemny zainteresowanego drogą pocztową.

 

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

 

Zamówienie obejmuje:

 

Wykonanie korytowania na całej długości drogi t.j. 650 mb i szerokości 4 mb, wykonanie podbudowy o grubości 20 cm z tłucznia drogowego o średnicy 0-60 mm, rozkładarką do mas wraz z uwałowaniem. Położenie nakładki bitumicznej o grubości 6 cm (po uwałowaniu).

Szczegółowy zakres robót określony jest w kosztorysie nakładczym załączonym do niniejszej specyfikacji.

 

Wspólny Słownik Zamówień:

45 23 31 40 – 3 Roboty drogowe

45 23 32 20 – 7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg

 

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

 

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

 

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

 

VI. Termin wykonania zamówienia:

 

- Termin rozpoczęcia robót: bezpośrednio po podpisaniu umowy

 

- Termin wykonania robót objętych zamówieniem: do dnia 31.08.2009r.

 

VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

 

1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne

 

Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełnić niżej wymienione warunki:

a)      Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawa zamówień publicznych oraz art. 24 ust 1 i ust. 2 pkt.1-3 Prawa zamówień publicznych;

b)       Złożą oświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne;

c)      Udokumentują, że zamówienie będzie wykonywać lub w wykonaniu zamówienia będzie uczestniczyć co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności budownictwo drogowe oraz będąca członkiem Izby Inżynierów Budownictwa;

d)      Posiadają narzędzia i urządzenia gwarantujące wykonanie określonego w pkt 3 niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia;

e)      Zrealizowali z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedną robotę w zakresie budowy, przebudowy lub remontu dróg o nawierzchni bitumicznej. Zrealizowana robota musi być potwierdzona dokumentem o należytym jej wykonaniu;

f)        Udzielają gwarancji na wykonane całego zadania na okres min. 36 miesięcy, licząc od końcowego odbioru robót.

 

2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne

 

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania wyżej wymienionych warunków:

 

Ad. a) Zamawiający uzna, iż warunek ten został spełniony, w przypadku gdy Wykonawca przedstawi wraz z ofertą oświadczenie (według wzoru Zamawiającego) w trybie art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych oraz art. 24 ust. 1 i ust 2 pkt 1-3 Prawa zamówień publicznych;

Ad. b) Zamawiający uzna, iż warunek został spełniony, w przypadku gdy Wykonawca przedstawi wraz z ofertą wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (według wzoru Zamawiającego) zawierający co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności budownictwo drogowe oraz będącą członkiem Izby Inżynierów Budownictwa.

Do wykazu muszą być dołączone kopie wymaganych uprawnień i zaświadczenia z Izby Inżynierów Budownictwa, potwierdzone za zgodność z oryginałem;

Ad. c)Zamawiający uzna, iż warunek został spełniony w przypadku gdy Wykonawca przedstawi wraz z ofertą wykaz narzędzi i urządzeń, które będą użyte do wykonania zamówienia. (według wzoru Zamawiającego);

Ad. d) Zamawiający uzna, iż warunek ten został spełniony w przypadku gdy Wykonawca przedstawi wraz z ofertą wykaz robót wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zawierający co najmniej jedną robotę w zakresie budowy, przebudowy lub remontu dróg o nawierzchni bitumicznej. Zrealizowana robota musi być potwierdzona dokumentem o należytym jej wykonaniu;

Ad. e) Zamawiający uzna, iż warunek ten został spełniony, w przypadku gdy Wykonawca złoży Zamawiającemu ofertę według wzoru Zamawiającego zawierającą oświadczenie o udzieleniu gwarancji na wykonanie zadania na okres 36 miesięcy od dnia tych robót.

 

3. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

 

Oferta musi zawierać:

a)      wypełniony i podpisany formularz ofertowy (według wzoru Zamawiającego);

b)      szczegółowy kosztorys ofertowy;

c)      oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 Prawa zamówień publicznych (według wzoru Zamawiającego);

d)      aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;

e)      oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne;

f)        oświadczenie Wykonawcy o niekaralności w zakresie określonym w art. 24 ust.1 i ust 2, pkt 1-3 Prawa zamówień publicznych;

g)      wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca do wykonania przedmiotu zamówienia (według wzoru Zamawiającego);

h)      pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia – tylko w przypadku, gdy Wykonawca samodzielnie nie dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia;

i)        kopie uprawnień do kierowania robotami w specjalności budownictwo drogowe;

j)        kopie zaświadczenia z Izby Inżynierów Budownictwa;

k)      oświadczenie o posiadaniu narzędzi i urządzeń gwarantujących wykonanie przedmiotu zamówienia;

l)        wykaz robót wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zawierający co najmniej jedną robotę w zakresie budowy, przebudowy lub remontu dróg o nawierzchni bitumicznej. Zrealizowana robota musi być potwierdzona dokumentem o należytym jej wykonaniu;

m)    dokument potwierdzający, że robota budowlana ujęta w wykazie, o którym mowa w lit. „l” została wykonana należycie.

 

Dokumenty bezwzględnie wymagane, gdy kilku Wykonawców wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia.

W przypadku kiedy kilku Wykonawców wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia do oferty należy załączyć:

a) dokumenty wymienione w punkcie 6 lit. „d” – „g”, które składa każdy Wykonawca,

b) pisemne ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w trakcie postępowania i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

 

VIII. Informacja na temat wadium:

 

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

 

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

 

najniższa cena              100%

 

X. Miejsce i termin składania ofert:

 

Oferty należy składać do dnia: 26.06.2009 do godz. 900

w siedzibie zamawiającego:

Urząd Gminy Kochanowice

ul. Wolności nr 5

42-713 Kochanowice

Pokój nr 11 (sekretariat)

 

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Oferty zostaną otwarte dnia: 26.06.2009 do godz. 930

w siedzibie zamawiającego:

Urząd Gminy Kochanowice

ul. Wolności nr 5

42-713 Kochanowice

Pokój nr : Sala Narad, I piętro

 

XII. Termin związania ofertą:

 

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, od ostatecznego terminu składania ofert.

 

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej:

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

 

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

 

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.

 

XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:

Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających lub dodatkowych stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.

 

XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

 

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych

180712 - 2009 dnia 05.06.2009 r.

 

 

 

 

Wójt Gminy Kochanowice

Ireneusz Czech

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 2009.06.08
Dokument wytworzony przez: Referat Gospodarki i Rozwoju Gminy
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Jarosław Pasieka
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 08 czerwca 2009 09:03
Dokument wprowadzony do BIP przez: Waleria Pyras
Ilość wyświetleń: 3339
08 czerwca 2009 09:05 (Waleria Pyras) - Dodanie załącznika.
08 czerwca 2009 09:04 (Waleria Pyras) - Dodanie załącznika.
08 czerwca 2009 09:03 (Waleria Pyras) - Utworzenie dokumentu.