Przetargi - archiwum

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Numer sprawy GIR-341/12/09

Kochanowice, dnia 21.09.2009 r.

 

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Nazwa zadania:

Budowa ścieżki pieszo-rowerowej Kochanowice-Jawornica

Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z 2008 r. Nr 171, poz. 1058) Gmina Kochanowice zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

I. Nazwa i adres zamawiającego:

Gmina Kochanowice

ul. Wolności nr 5

42-713 Kochanowice

Strona www.kochanowice.pl

E-mail gmina@kochanowice.pl

Godziny urzędowania: 800 do 1500

II. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:

www.kochanowice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać na wniosek pisemny zainteresowanego drogą pocztową.

 

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

Zamówienie obejmuje:

budowa ścieżki pieszo-rowerowej przebiegającej przez tereny rolne oraz leśne wzdłuż drogi krajowej DK-46 w Kochanowicach o długości 1540m i stałej szerokości 2,00m obejmująca swoim zakresem:

a/    niezbędne prace przygotowawcze, w tym wytyczenie geodezyjne trasy,,

b/     wycinkę krzewów,

c/      wykonanie koryta na całej szerokości ścieżki pieszo-rowerowej, wraz z profilowaniem podłoża,

d/     wykonanie 2 przepustów rurowych o średnicy 800 mm – w Km 0+694,00 i Km 1+291,00

e/     wykonanie warstwy dolnej podbudowy z kruszywa naturalnego (łupek przywęglowy) o gr. 30 cm

f/       wykonanie nawierzchni z żużla wielkopiecowego o gr. 15 cm.

Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

 

45.23.31.61-5 Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

45.23.31.62-2 Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych

 

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

 

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

VI. Termin wykonania zamówienia:

- Termin rozpoczęcia robót: bezpośrednio po podpisaniu umowy

- Termin wykonania robót objętych zamówieniem: do dnia 17.11.2009r.

 

VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne:

a)                  W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm. ), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

b)                   Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki:

Lp.

Warunek do spełnienia i sposobu dokonywania jego oceny:

1.

Oświadczenie z art. 22 ust. 1 o uprawnieniu do udzielenia zamówienia

Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych

2.

Oświadczenie z art. 24 o niewykluczeniu

Oświadczenie o niewykluczeniu z postępowania

3.

Zaświadczenie o nie zaleganiu

Zaświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne

4.

Uprawnienia pracowników

Udokumentują, że dysponują osobą posiadającą aktualne uprawnienia do kierowania robotami drogowymi, osoba ta musi być wpisana na listę członków właściwej regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa

5.

Wykaz narzędzi i urządzeń

Posiadają urządzenia i sprzęt gwarantujące wykonanie określonego w rozd. I pkt 1.2. niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia

6.

Wykaz wykonanych robót budowlanych

Wykaz robót wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, polegających na budowie ciągu pieszo-rowerowego lub innej roboty zbliżonej technologią wykonania do przedmiotu zamówienia. Zrealizowana robota musi być potwierdzona dokumentem o należytym jej wykonaniu.

7.

Gwarancje

Udzielają gwarancji na wykonane całe zadanie na okres min. 36 miesięcy, licząc od daty końcowego odbioru robót

8.

Ubezpieczenie

Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej

c)       Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu.

 

2. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

a.     Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia:

Lp.

Nazwa dokumentu potwierdzającego

Wymagany dokument

Nr załącznika do SIWZ

1.

Formularz ofertowy

Oferta sporządzona według załączonego wzoru

1

2.

Przedmiar robót

Kosztorys sporządzony według załączonego przedmiaru robót

Załącznik zewnętrzny

3.

Oświadczenie z art. 22

Oświadczenie z art. 22

2

4.

Aktualny odpis z właściwego rejestru

Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

Załącznik zewnętrzny

5.

Zaświadczenia z ZUS-u i US

Zaświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne nie starsze niż 3 miesiące

Załącznik zewnętrzny

6.

Zaświadczenie z KRK

Zaświadczenie Wykonawcy o niekaralności w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 i ust 2 pkt 1-3 Prawa zamówień publicznych nie starsze niż 6 miesiące

Załącznik zewnętrzny

7.

Potencjał kadrowy

Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca do wykonania przedmiotu zamówienia

3

8.

Uprawnienia pracowników

Kopie uprawnień do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami drogowymi

Załącznik zewnętrzny

9.

Zaświadczenie z Izby

Kopie aktualnego zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa

Załącznik zewnętrzny

10.

Wykaz narzędzi i urządzeń

Posiadają urządzenia i sprzęt gwarantujący wykonanie określonego w rozd. I pkt 1.2. niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia

4

11.

Wykaz wykonanych robót budowlanych

Wykaz robót wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, polegających na budowie ciągu pieszo-rowerowego lub innej roboty zbliżonej technologią wykonania do przedmiotu zamówienia. Zrealizowana robota musi być potwierdzona dokumentem o należytym jej wykonaniu

5

12.

Ubezpieczenie

Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Wymagane jest ubezpieczenie o wartości min. 500 000 PLN netto

Załącznik zewnętrzny

 

b.  Dokumenty bezwzględnie wymagane, gdy kilku Wykonawców wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia.

 

W przypadku kiedy kilku Wykonawców wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia do oferty należy załączyć:

·    dokumenty wymienione w SWIZ w rozdziale V punkcie 5.1. lp. „4” – „7”, które składa każdy Wykonawca,

·    pisemne ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w trakcie postępowania i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

 

VIII. Informacja na temat wadium:

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Najniższa cena         -        100%

X. Miejsce i termin składania ofert:

 

Oferty należy składać do dnia: 12.10.2009 do godz. 1000

w siedzibie zamawiającego:

Urząd Gminy Kochanowice

ul. Wolności nr 5

42-713 Kochanowice

Pokój nr 11 (sekretariat)

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Oferty zostaną otwarte dnia: 12.10.2009 o godz. 1030

w siedzibie zamawiającego:

Urząd Gminy Kochanowice

ul. Wolności nr 5

42-713 Kochanowice

Pokój nr : Sala Narad, I piętro

XII. Termin związania ofertą:

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, od ostatecznego terminu składania ofert.

 

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej:

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna

Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.

XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:

Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających lub dodatkowych stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.

XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych

 - 2009 dnia 26.08.2009                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                           Wójt Gminy Kochanowcie

Kierownik Zamawiającego

 

 

 

 

 

 

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 2009.09.24
Dokument wytworzony przez: Referat Gospodarki i Rozwoju Gminy
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Jarosław Pasieka
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 24 września 2009 08:26
Dokument wprowadzony do BIP przez: Waleria Pyras
Ilość wyświetleń: 3294
24 września 2009 08:34 (Waleria Pyras) - Dodanie załącznika.
24 września 2009 08:33 (Waleria Pyras) - Dodanie załącznika.
24 września 2009 08:33 (Waleria Pyras) - Dodanie załącznika.