Numer sprawy GIR-341/12/09
Kochanowice, dnia 21.09.2009 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Nazwa zadania:
„Budowa ścieżki pieszo-rowerowej Kochanowice-Jawornica ”
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z 2008 r. Nr 171, poz. 1058) Gmina Kochanowice zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa i adres zamawiającego:
Gmina Kochanowice
ul. Wolności nr 5
42-713 Kochanowice
Strona www.kochanowice.pl
E-mail gmina@kochanowice.pl
Godziny urzędowania: 800 do 1500
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
www.kochanowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać na wniosek pisemny zainteresowanego drogą pocztową.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie obejmuje:
budowa ścieżki pieszo-rowerowej przebiegającej przez tereny rolne oraz leśne wzdłuż drogi krajowej DK-46 w Kochanowicach o długości 1540m i stałej szerokości 2,00m obejmująca swoim zakresem:
a/ niezbędne prace przygotowawcze, w tym wytyczenie geodezyjne trasy,,
b/ wycinkę krzewów,
c/ wykonanie koryta na całej szerokości ścieżki pieszo-rowerowej, wraz z profilowaniem podłoża,
d/ wykonanie 2 przepustów rurowych o średnicy 800 mm – w Km 0+694,00 i Km 1+291,00
e/ wykonanie warstwy dolnej podbudowy z kruszywa naturalnego (łupek przywęglowy) o gr. 30 cm
f/ wykonanie nawierzchni z żużla wielkopiecowego o gr. 15 cm.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45.23.31.61-5 Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych
45.23.31.62-2 Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia:
- Termin rozpoczęcia robót: bezpośrednio po podpisaniu umowy
- Termin wykonania robót objętych zamówieniem: do dnia 17.11.2009r.
VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne:
a) W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm. ), spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
b) Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełnić następujące warunki:
Lp. |
Warunek do spełnienia i sposobu dokonywania jego oceny: |
1. |
Oświadczenie z art. 22 ust. 1 o uprawnieniu do udzielenia zamówienia Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych |
2. |
Oświadczenie z art. 24 o niewykluczeniu Oświadczenie o niewykluczeniu z postępowania |
3. |
Zaświadczenie o nie zaleganiu Zaświadczenie o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne |
4. |
Uprawnienia pracowników Udokumentują, że dysponują osobą posiadającą aktualne uprawnienia do kierowania robotami drogowymi, osoba ta musi być wpisana na listę członków właściwej regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa |
5. |
Wykaz narzędzi i urządzeń Posiadają urządzenia i sprzęt gwarantujące wykonanie określonego w rozd. I pkt 1.2. niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia |
6. |
Wykaz wykonanych robót budowlanych Wykaz robót wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, polegających na budowie ciągu pieszo-rowerowego lub innej roboty zbliżonej technologią wykonania do przedmiotu zamówienia. Zrealizowana robota musi być potwierdzona dokumentem o należytym jej wykonaniu. |
7. |
Gwarancje Udzielają gwarancji na wykonane całe zadanie na okres min. 36 miesięcy, licząc od daty końcowego odbioru robót |
8. |
Ubezpieczenie Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej |
c) Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu.
2. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
a. Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia:
Lp. |
Nazwa dokumentu potwierdzającego |
Wymagany dokument |
Nr załącznika do SIWZ |
1. |
Formularz ofertowy |
Oferta sporządzona według załączonego wzoru |
1 |
2. |
Przedmiar robót |
Kosztorys sporządzony według załączonego przedmiaru robót |
Załącznik zewnętrzny |
3. |
Oświadczenie z art. 22 |
Oświadczenie z art. 22 |
2 |
4. |
Aktualny odpis z właściwego rejestru |
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert |
Załącznik zewnętrzny |
5. |
Zaświadczenia z ZUS-u i US |
Zaświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne nie starsze niż 3 miesiące |
Załącznik zewnętrzny |
6. |
Zaświadczenie z KRK |
Zaświadczenie Wykonawcy o niekaralności w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 i ust 2 pkt 1-3 Prawa zamówień publicznych nie starsze niż 6 miesiące |
Załącznik zewnętrzny |
7. |
Potencjał kadrowy |
Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca do wykonania przedmiotu zamówienia |
3 |
8. |
Uprawnienia pracowników |
Kopie uprawnień do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami drogowymi |
Załącznik zewnętrzny |
9. |
Zaświadczenie z Izby |
Kopie aktualnego zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa |
Załącznik zewnętrzny |
10. |
Wykaz narzędzi i urządzeń |
Posiadają urządzenia i sprzęt gwarantujący wykonanie określonego w rozd. I pkt 1.2. niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia |
4 |
11. |
Wykaz wykonanych robót budowlanych |
Wykaz robót wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, polegających na budowie ciągu pieszo-rowerowego lub innej roboty zbliżonej technologią wykonania do przedmiotu zamówienia. Zrealizowana robota musi być potwierdzona dokumentem o należytym jej wykonaniu |
5 |
12. |
Ubezpieczenie |
Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Wymagane jest ubezpieczenie o wartości min. 500 000 PLN netto |
Załącznik zewnętrzny |
b. Dokumenty bezwzględnie wymagane, gdy kilku Wykonawców wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia.
W przypadku kiedy kilku Wykonawców wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia do oferty należy załączyć:
· dokumenty wymienione w SWIZ w rozdziale V punkcie 5.1. lp. „4” – „7”, które składa każdy Wykonawca,
· pisemne ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w trakcie postępowania i do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
VIII. Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Najniższa cena - 100%
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 12.10.2009 do godz. 1000
w siedzibie zamawiającego:
Urząd Gminy Kochanowice
ul. Wolności nr 5
42-713 Kochanowice
Pokój nr 11 (sekretariat)
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 12.10.2009 o godz. 1030
w siedzibie zamawiającego:
Urząd Gminy Kochanowice
ul. Wolności nr 5
42-713 Kochanowice
Pokój nr : Sala Narad, I piętro
XII. Termin związania ofertą:
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, od ostatecznego terminu składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających lub dodatkowych stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych
- 2009 dnia 26.08.2009 Wójt Gminy Kochanowcie
Kierownik Zamawiającego
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Kochanowice