Przetargi - archiwum

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU Budowa infrastruktury informatycznej niezbędnej do funkcjonowania e-urzędu w gminach ziemi lublinieckiej – Zakup urządzeń sieciowych w gminie Kochanowice

Numer sprawy IT 02/10/2009

                                                                       Kochanowice, dnia 2009.10.16

 

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

 

 Nazwa zadania : 

 

 Budowa infrastruktury informatycznej niezbędnej do funkcjonowania e-urzędu w gminach ziemi lublinieckiej – Zakup urządzeń sieciowych w gminie Kochanowice

Działając na podstawie art. 40 ust. 1  Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z 2008 r. Nr 171, poz. 1058) Gmina Kochanowice zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

 

 

I.  Nazwa i adres zamawiającego:

Gmina Kochanowice

ul. Wolności nr 5

42-713 Kochanowice

Strona : www.kochanowice.pl

e-mail :gmina@kochanowice.pl

Godziny urzędowania:  730 - do 1530

 

II. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych

 

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych

      warunków zamówienia:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:

 

www.kochanowice.pl

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać na wniosek pisemny zainteresowanego drogą pocztową.

 

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem

      informacji o możliwości składania ofert częściowych:

 

 

a. Budowa/modernizacja sieci logicznej okablowania strukturalnego klasy E, posiadającej możliwość transmisji min. 250 MHz, wykorzystującej gniazda teleinformatyczne RJ45. Instalacja zawiera 45 gniazd rozmieszczonych w budynku Urzędu Gminy Kochanowice przy ul. Wolności 5. Instalacja ma być wykonana zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ

 

Wspólny Słownik Zamówień:

32410000-0 – roboty w zakresie instalacji teletechnicznych

 

    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

 

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych 

 

VI. Termin wykonania zamówienia:

 

     Termin wykonania zamówienia 30 dni od daty podpisania umowy.

 

VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny

        spełniania tych warunków:

 

1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne.

1.1. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia:

a) w celu potwierdzenia zdolności udzielania gwarancji 25-letniej producenta systemu okablowania firma winna przedstawić:

- certyfikat imienny poświadczający ukończenie dwustopniowego kursu kwalifikacyjnego w zakresie 1. instalacji, 2. pomiarów, nadzoru, wykrywania oraz eliminacji uszkodzeń okablowania strukturalnego, zgodnie z normami międzynarodowymi oraz procedurami instalacyjnymi producenta okablowania. Dokumenty sporządzone w języku obcym mają być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

- opinię producenta o zdolności formalnej do udzielenia gwarancji przez producenta w wyniku prawidłowego wykonania instalacji przez rzeczonego wykonawcę. Opinia producenta musi być wystawiona najdalej na 6 miesięcy przed ogłoszeniem postępowania oraz potwierdzać możliwości i uprawnienia wykonawcy na rok 2009.

b) Zatrudnienie pracowników nadzoru:

- posiadających uprawnienia niezbędne do wykonywania prac, wymagane przepisami Prawa Budowlanego w zakresie robót elektrycznych,

c) Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust 1 i 2 PZP.

 

Oferenci, przed złożeniem oferty mają obowiązek dokonać wizji budynku Urzędu Gminy przy ul. Wolności 5 w wyznaczonym przez zamawiającego terminie i uzyskać jej pisemne potwierdzenie Zamawiającego. Ponadto Wykonawcy muszą spełniać warunki dodatkowe tj. wszystkie wymogi określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia:

             

 

2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne.

    Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:

   

 - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa

    zamówień publicznych opisanych w ust.1 pkt 1-4

 - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa

    w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych,

 - wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego

    postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w

    dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie

    utrudnia uczciwej konkurencji,

  - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania,

 - nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów

    potwierdzających spełnianie tych warunków, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp.     

  

3. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy:

 

- niezgodną z ustawą lub gdy jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków

   zamówienia,

- jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu

   nieuczciwej konkurencji,

- zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 

 - wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do

   składania ofert,

- zawiera błędy w obliczeniu ceny

- wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust 2 pkt 3

- nieważnej na podstawie odrębnych przepisów,

- nie wyrażenia zgody na przedłużony okres związania ofertą, lub braku zgody na

   przedłużenie okresu związania ofertą,

 

VIII. Informacja na temat wadium:

 

    Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

 

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

 

  najniższa cena              100%

 

 

X. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać do dnia: 2009.10.26 do godz. 9 00

  w siedzibie zamawiającego:

Urząd Gminy Kochanowice

ul. Wolności nr 5

42-713 Kochanowice

Pokój nr 11 (sekretariat)

 

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Oferty zostaną otwarte dnia: 2009-10-26, o godz. 9 30

w siedzibie zamawiającego:

Urząd Gminy Kochanowice

ul. Wolności nr 5

42-713 Kochanowice

Pokój nr : Sala Narad, I piętro

                          

XII. Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni,

 

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

 

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z

          adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje

         dotyczące dynamicznego systemu zakupów

 

Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

 

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem

        aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie

        prowadzona aukcja elektroniczna

 

Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.

 

XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:

      Zamawiający  nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających

 

XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

 

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych

Nr 362804-2009. dnia 16.10.2009 r.

 

 

 

____________________________________

Kierownik Zamawiającego

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 2009.10.16
Dokument wytworzony przez: Informatyk
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Jarosław Pasieka
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 16 października 2009 14:12
Dokument wprowadzony do BIP przez: Waleria Pyras
Ilość wyświetleń: 3846
16 października 2009 14:15 (Waleria Pyras) - Dodanie załącznika.
16 października 2009 14:14 (Waleria Pyras) - Dodanie załącznika.
16 października 2009 14:14 (Waleria Pyras) - Dodanie załącznika.