Numer sprawy IT 02/10/2009
Kochanowice, dnia 2009.10.16
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Nazwa zadania :
Budowa infrastruktury informatycznej niezbędnej do funkcjonowania e-urzędu w gminach ziemi lublinieckiej – Zakup urządzeń sieciowych w gminie Kochanowice
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z 2008 r. Nr 171, poz. 1058) Gmina Kochanowice zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa i adres zamawiającego:
Gmina Kochanowice
ul. Wolności nr 5
42-713 Kochanowice
Strona : www.kochanowice.pl
e-mail :gmina@kochanowice.pl
Godziny urzędowania: 730 - do 1530
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych
warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
www.kochanowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać na wniosek pisemny zainteresowanego drogą pocztową.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem
informacji o możliwości składania ofert częściowych:
a. Budowa/modernizacja sieci logicznej okablowania strukturalnego klasy E, posiadającej możliwość transmisji min. 250 MHz, wykorzystującej gniazda teleinformatyczne RJ45. Instalacja zawiera 45 gniazd rozmieszczonych w budynku Urzędu Gminy Kochanowice przy ul. Wolności 5. Instalacja ma być wykonana zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ
Wspólny Słownik Zamówień:
32410000-0 – roboty w zakresie instalacji teletechnicznych
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia:
Termin wykonania zamówienia 30 dni od daty podpisania umowy.
VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tych warunków:
1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne.
1.1. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia:
a) w celu potwierdzenia zdolności udzielania gwarancji 25-letniej producenta systemu okablowania firma winna przedstawić:
- certyfikat imienny poświadczający ukończenie dwustopniowego kursu kwalifikacyjnego w zakresie 1. instalacji, 2. pomiarów, nadzoru, wykrywania oraz eliminacji uszkodzeń okablowania strukturalnego, zgodnie z normami międzynarodowymi oraz procedurami instalacyjnymi producenta okablowania. Dokumenty sporządzone w języku obcym mają być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
- opinię producenta o zdolności formalnej do udzielenia gwarancji przez producenta w wyniku prawidłowego wykonania instalacji przez rzeczonego wykonawcę. Opinia producenta musi być wystawiona najdalej na 6 miesięcy przed ogłoszeniem postępowania oraz potwierdzać możliwości i uprawnienia wykonawcy na rok 2009.
b) Zatrudnienie pracowników nadzoru:
- posiadających uprawnienia niezbędne do wykonywania prac, wymagane przepisami Prawa Budowlanego w zakresie robót elektrycznych,
c) Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust 1 i 2 PZP.
Oferenci, przed złożeniem oferty mają obowiązek dokonać wizji budynku Urzędu Gminy przy ul. Wolności 5 w wyznaczonym przez zamawiającego terminie i uzyskać jej pisemne potwierdzenie Zamawiającego. Ponadto Wykonawcy muszą spełniać warunki dodatkowe tj. wszystkie wymogi określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia:
2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne.
Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:
- nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa
zamówień publicznych opisanych w ust.1 pkt 1-4
- nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa
w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych,
- wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego
postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w
dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie
utrudnia uczciwej konkurencji,
- złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania,
- nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów
potwierdzających spełnianie tych warunków, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Pzp.
3. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy:
- niezgodną z ustawą lub gdy jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków
zamówienia,
- jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu
nieuczciwej konkurencji,
- zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
- wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do
składania ofert,
- zawiera błędy w obliczeniu ceny
- wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust 2 pkt 3
- nieważnej na podstawie odrębnych przepisów,
- nie wyrażenia zgody na przedłużony okres związania ofertą, lub braku zgody na
przedłużenie okresu związania ofertą,
VIII. Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
najniższa cena 100%
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2009.10.26 do godz. 9 00
w siedzibie zamawiającego:
Urząd Gminy Kochanowice
ul. Wolności nr 5
42-713 Kochanowice
Pokój nr 11 (sekretariat)
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 2009-10-26, o godz. 9 30
w siedzibie zamawiającego:
Urząd Gminy Kochanowice
ul. Wolności nr 5
42-713 Kochanowice
Pokój nr : Sala Narad, I piętro
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni,
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z
adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje
dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem
aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie
prowadzona aukcja elektroniczna
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych
Nr 362804-2009. dnia 16.10.2009 r.
____________________________________
Kierownik Zamawiającego
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Kochanowice