Kochanowice, dnia 05.01.2010 r.
Numer sprawy: IT 03/11/2009
ZAWIADOMIENIE
o unieważnieniu postępowania
Niniejszym zawiadamiamy o unieważnieniu postępowania o zamówienie publiczne nr IT 03/11/2009 na zadanie pn.: „Budowa infrastruktury informatycznej niezbędnej do funkcjonowania e-urzędu w gminach ziemi lublinieckiej – Dostawa elektronicznego obiegu dokumentów w Gminie Kochanowice” – Zadanie nr 1 - dostawa programu do elektronicznego obiegu dokumentów.
Unieważnienie postępowania nastąpiło z powodu obarczenia postępowania wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego, w oparciu o art.93 ust. 1 pkt 7 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655 z późn. zm.).
Na decyzję o unieważnieniu postępowania przysługuje protest, który należy wnieść bezpośrednio do zamawiającego w terminie 10 dni od dnia doręczenia niniejszej decyzji.
Wójt Gminy Kochanowice
(Podpis Zamawiającego)
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Kochanowice