Przetargi - archiwum

ZAWIADOMIENIE o unieważnieniu postępowania


Kochanowice, dnia 05.01.2010 r.

Numer sprawy: IT 03/11/2009

 

 

 

 

 

 

ZAWIADOMIENIE

o unieważnieniu postępowania

 

 

Niniejszym zawiadamiamy o unieważnieniu postępowania o zamówienie publiczne nr IT 03/11/2009 na zadanie pn.: „Budowa infrastruktury informatycznej niezbędnej do funkcjonowania e-urzędu w gminach ziemi lublinieckiej – Dostawa elektronicznego obiegu dokumentów w Gminie Kochanowice” – Zadanie nr 1 - dostawa programu do elektronicznego obiegu dokumentów.

            Unieważnienie postępowania nastąpiło z powodu obarczenia postępowania wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego, w oparciu o art.93 ust. 1 pkt 7 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655 z późn. zm.).

            Na decyzję o unieważnieniu postępowania przysługuje protest, który należy wnieść bezpośrednio do zamawiającego w terminie 10 dni od dnia doręczenia niniejszej decyzji.

 

 

 

Wójt Gminy Kochanowice

(Podpis Zamawiającego)

 

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 2010.01.05
Dokument wytworzony przez: Referat Gospodarki i Rozwoju Gminy
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Jarosław Pasieka
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 05 stycznia 2010 11:55
Dokument wprowadzony do BIP przez: Waleria Pyras
Ilość wyświetleń: 3142
05 stycznia 2010 11:55 (Waleria Pyras) - Utworzenie dokumentu.