Przetargi - archiwum

Ogłoszenie o udzielenie zamówienia publicznego

GIR-5541/G/8/05
Kochanowice, 2005-06-30

OGŁOSZENIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO


Przedmiot zamówienia:
Modernizacja nawierzchni drogi dojazdowej do pól w miejscowości Harbułtowice - Droniowice

1) Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Gmina Kochanowice
Wolności nr 5
Kod 42-713 Kochanowice
Strona: www.kochanowice.pl
E-mail: gmina@kochanowice.pl
Godziny urzędowania: 7:30 -15 :30, wtorek 7:30 -16:00, tel.(034) 3533100-2, fax. 3533105

2) Określenie trybu zamówienia:
przetarg nieograniczony

3) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Odbiór specyfikacji w Urzędzie Gminy, adres jak wyżej,
pokój nr 10,
cena specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jeżeli jej udostępnienie jest odpłatne: bezpłatna

4) Opis przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania
ofert częściowych:
Modernizacja nawierzhni drogi dojazdowej do pól na pow. 5600m2 poprzez wyrównanie nawierchni drogi, wykonanie rozkładarką podbudowy z dwóch warstw tłucznia po 8cm każda i warstwy o gr. 4 cm z destruktu asfaltowego z uwałowaniem każdej warstwy, zamknięcie tak wykonanej podbudowy emulsją asfaltową i warstwa grysów stabilizowanych emulsją

kod CPV - 45233124-4, 45233220-7

5) Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

6) Termin wykonania zamówienia: do 31 sierpnia 2005r

7) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych
warunków:
1 .Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.
2.Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikająz przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.
3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż3 m-ce przed upływem terminu składania ofert.
4.Dokumenty stwierdzające, ze osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia, jeżeli
ustawy nakładają obowiązek [posiadania takich uprawnień.
5.Oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22ust.1 ustawy Prawo zamówień
publicznych.
6.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń i sprzętu mech. jakimi dysponuje wykonawca (zał. nr 5).
7. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat 5 robót budowlanych w wymaganej technologii o wartości zbliżonej do niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości daty, miejsca wykonania i załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (zał. nr)
8.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresieprowadzonej działalności gospodarczej

9) Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

10) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Nazwa kryteriumWaga
Cena100


11) miejsce i termin składania ofert:
w siedzibie zamawiającego
Gmina Kochanowice
Wolności nr 5
42-713 Kochanowice
pokój nr 10
do dnia 2005-07-19 do godz. 9:00

12) termin związania ofertą
okres 30 dni, tj. do dnia 2005-08-18

Wójt Gminy Kochanowice
Ireneusz Czech

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 05 marca 2008 00:40
Dokument wprowadzony do BIP przez: Waleria Pyras
Ilość wyświetleń: 1751
05 marca 2008 00:40 (Waleria Pyras) - Utworzenie dokumentu