GIR IP 2220/SP/8/2005
Kochanowice, 2005-07-15
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Przedmiot zamówienia:
Budowa Szkoły w Kochcicach - kontynuacja segmentu C
1) Nazwa i adres zamawiającego:
GMINA KOCHANOWICE
ul. Wolności 5
Kod 42-713 Kochanowice
http:\www.kochanowice.pl
gmina@kochanowice.pl
8:00 do 14:00
2) Określenie trybu zamówienia:
przetarg nieograniczony
3) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Odbiór specyfikacji w Urzędzie Gminy, adres jak wyżej, pokój nr 10 lub za zaliczeniem pocztowym, po uprzednim złożeniu pisemnego wniosku cena specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jeżeli jej udostępnienie jest odpłatne: 100,00 zł
4) Opis przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Wykonanie dachu, ścian i elementów żelbetowych, ścian działowych, posadzek, tynków i okładzin wewnętrznych, robót malarskich, stolarki i ślusarskich, elewacji i elementów zewnętrznych, instalacji wod-kan, instalacji c.o., instalacji elektrycznej oraz zagospodarowania terenu wokół budynku
45.00.00.00-7 - Roboty budowlane
45.21.42.00-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem
45.21.42.10-5 - szkoły podstawowe
45.30.00.00-0 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych
5) Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
6) Termin wykonania zamówienia:
Do dnia 31.12.2005 r. wykonanie dachu wraz ze świetlikiem dachowym, ścian działowych, ścian i elementów żelbetowych, instalacji wod-kan, instalacji c.o., instalacji elektrycznej, tynkow wewnętrznych.
Do dnia 31.12.2006 r. wykonanie okładzin wewnętrznych, robót malarskich, stolarki i ślusarki, posadzek, elewacji i elementów zewnętrznych oraz zagospodarowania terenu wkół budynku
7) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
2. Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych
3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub innych dokumentów rejestrowych
4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświdczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
5. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
6. Oświadczenie do postępowania o zamówienia publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
7. Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jeżeli przedmiotem zamówienia są roboty budowlane lub usługi
8. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca
9. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności
10. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót nudowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzjących, że roboty te zostały wykonane należycie
11. Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres
12. Informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
13. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzjący, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
8) Informacja na temat wadium:
15.00,00 zł. /słownie: piętnaście tysięcy złotych/
9) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Nazwa kryterium | Waga |
Najniższa cena | 100 |
10) miejsce i termin składania ofert:
w siedzibie zamawiającego
Gmina Kochanowice
Wolności nr 5
42-713 Kochanowice
pokój nr 10
do dnia 2005-08-25 do godz. 10:00
11) termin związania ofertą
okres 60 dni , tj. do dnia 2005-10-24
12) Ogłoszenie o zamówieniu przekazano Prezesowi UZP dnia 2005-07-05
Wójt Gminy Kochanowice
Ireneusz Czech