GIR.IP 7044/3/2006
Kochanowice, 2006-03-28
OGŁOSZENIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
Przedmiot zamówienia:
Modernizacja oświetlenia ulicznego gminy Kochanowice
1) Nazwa i adres zamawiającego:
GMINA KOCHANOWICE
ul. Wolności nr 5
42-713 Kochanowice
Strona WWW: www.kochanowice.pl
E-mail: gmina@kochanowice.pl
Godziny urzędowania: 08:00 do 14:00
2) Określenie trybu zamówienia: przetarg nieograniczony
3) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia: Odbiór specyfikacji w Urzędzie Gminy, adres jak wyżej, pokój nr 10 lub za zaliczeniem pocztowym, po uprzednim złożeniu pisemnego wniosku cena specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jeżeli jej udostępnienie jest odpłatne: 20 zł. /dwadzieścia złotych/
4) Opis przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych: Modernizacja oświetlenia ulicznego obejmuje teren gminy w miejscowościch: Jawornica, Kochcice, Pawełki, Harbułtowice, przysiółek Szklarnia. Polega na dobudowie opraw 37 szt., wymianie opraw 52 szt., montażu przewodu izolowanego 2.220 mb., montaż skrzynki pomiarowo-sterowniczej 1 kpl
45.31.00.00-0 Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych
45.31.11.00-1 Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznej 45.31.12.00-2 Roboty w zakresie opraw elektrycznych
45.31.57.00-5 Instalowanie rozdzielni elektrycznych
5) Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
6) Termin wykonania zamówienia: 4 miesiące od daty podpisania umowy
7) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. Aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
2. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych
3. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
4. Oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust 1 Prawo Zamówień Publicznych
5. Oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 24 ust 1 pkt 4-8 Prawo Zamówień Publicznych
6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zezwolenie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
7. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca
8. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów
9. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
8) Informacja na temat wadium: nie nalicza się
9) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Nazwa kryterium |
Waga |
cena | 100% |
10) miejsce i termin składania ofert:
w siedzibie zamawiającego
GMINA KOCHANOWICE
ul. Wolności nr 5
42-713 Kochanowice
11 sekretariat
do dnia 2006-04-13 do godz. 09:00
11) termin związania ofertą
okres 30 dni , tj. do dnia 2006-05-13
Wójt Gminy
Ireneusz Czech