Przetargi - archiwum

Modernizacja oświetlenia ul. Częstochowskiej w Kochanowicach

GIR.IP 7044/1/2006
Kochanowice, 2006-03-28

OGŁOSZENIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO

Przedmiot zamówienia:
Modernizacja oświetlenia ul. Częstochowskiej w Kochanowicach

1) Nazwa i adres zamawiającego:
GMINA KOCHANOWICE
ul. Wolności nr 5
42-713 Kochanowice
Strona WWW: www.kochanowice.pl
E-mail: gmina@kochanowice.pl
Godziny urzędowania: 08:00 do 14:00

2) Określenie trybu zamówienia: przetarg nieograniczony

3) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Odbiór specyfikacji w Urzędzie Gminy, adres jak wyżej, pokój nr 10 lub za zaliczeniem pocztowym, po uprzednim złożeniu pisemnego wniosku cena specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jeżeli jej udostępnienie jest odpłatne: 20 zł. /słownie: dwadzieścia złotych/

4) Opis przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych: ul. Częstochowska, Kochanowice - ułożenie kabla w wykopie 1206 mb., montaż słupów oświetleniowych wraz z oprawami ulicznymi i chodnikowymi 35 szt., modernizacja rozdzielni elektrycznej 1 kpl
45.31.00.00-0 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych
45.31.11.00-1 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznej 45.31.12.00-2 - Roboty w zakresie opraw elektrycznych
45.31.57.00-5 - Instalowanie rozdzielni elektrycznych

5) Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

6) Termin wykonania zamówienia: 4 m-ce od podpisania umowy

7) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. Aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
2. Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych
3. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
4. Oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust 1 Prawo Zamówień Publicznych
5. Oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 24 ust. 1 pkt 4-8
6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zezwolenie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
7. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca
8. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załaczeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie
9. Polisę lub inny dokument ubezpiecznia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej

8) Informacja na temat wadium:
nie nalicza się

9) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Nazwa kryterium Waga
cena100%


10) miejsce i termin składania ofert:
w siedzibie zamawiającego
GMINA KOCHANOWICE
ul. Wolności nr 5
42-713 Kochanowice
Pokój nr 11 sekretariat
do dnia 2006-04-13 do godz. 09:00

11) termin związania ofertą
okres 30 dni , tj. do dnia 2006-05-13

Wójt Gminy
Ireneusz Czech

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 05 marca 2008 00:40
Dokument wprowadzony do BIP przez: Waleria Pyras
Ilość wyświetleń: 1935
05 marca 2008 00:40 (Waleria Pyras) - Utworzenie dokumentu