Przetargi - archiwum

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Numer sprawy GIR 341/D/03/09

                                                                       Kochanowice, dnia 03.03.2009 r.

 

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

 

 Nazwa zadania: 

 

 „ Bieżące utrzymanie dróg gminnych w 2009 r. w Gminie Kochanowice”

Działając na podstawie art. 40 ust. 1  Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z 2008 r. Nr 171, poz. 1058) Gmina Kochanowice zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

 

 

I.  Nazwa i adres zamawiającego:

Gmina Kochanowice

ul. Wolności nr 5

42-713 Kochanowice

Strona  www.kochanowice.pl

E-mail gmina@kochanowice.pl

Godziny urzędowania:   800   do 1500

 

II. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych

 

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych

      warunków zamówienia:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:

 

www.kochanowice.pl

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać na wniosek pisemny zainteresowanego drogą pocztową.

 

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem

      informacji o możliwości składania ofert częściowych:

 

 Zamówienie obejmuje:

- remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych z mechanicznym obcinaniem krawędzi

- remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych bez obcinania krawędzi

- remonty cząstkowe nawierzchni powierzchniowo utrwalonych za pomocą grysów

- nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych (nakładka)

- naprawa dróg gruntowych żużlem paleniskowym i tłuczniem kamiennym

- ścinanie poboczy

Szczegółowy zakres robót określony jest w kosztorysie nakładczym załączonym do niniejszej specyfikacji.

 

Wspólny Słownik Zamówień:

45 23 31 40 – 2 Roboty drogowe

45 23 31 42 – 6 Roboty w zakresie naprawy dróg

45 23 31 41 – 9 Roboty w zakresie konserwacji dróg

 

 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

 

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych 

 

VI. Termin wykonania zamówienia:

 

       - Termin rozpoczęcia robót: bezpośrednio po podpisaniu umowy

                                                     ( etapami w uzgodnieniu z Zamawiającym)

      -  Termin wykonania robót objętych zamówieniem: do dnia 31.12.2009 r.

 

VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny

        spełniania tych warunków:

 

1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne.

 

Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełnić niżej wymienione warunki:

a) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

b) Udokumentują, że zamówienie będzie wykonywać lub w wykonaniu zamówienia będzie

     uczestniczyć co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami

     budowlanymi w specjalności budownictwo drogowe oraz będąca członkiem Izby

     Inżynierów Budownictwa.    

c) Posiadają narzędzia i urządzenia gwarantujące wykonanie określonego w pkt 3 niniejszej

    Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

d) Zrealizowali z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia

    postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy

    – w tym okresie, co najmniej jedną robotę w zakresie budowy, przebudowy lub remontu

    dróg o nawierzchni bitumicznej. Zrealizowana robota musi być potwierdzona dokumentem

    o należytym jej wykonaniu.

e) Udzielają gwarancji na wykonane całe zadanie na okres min. 12 miesięcy, licząc od

    końcowego odbioru robót.

 

 

2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne.

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania wyżej wymienionych warunków:

    Ad. a) Zamawiający uzna, iż warunek ten został spełniony, w przypadku gdy Wykonawca

           przedstawi wraz z ofertą oświadczenie (według wzoru Zamawiającego) w trybie

           art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych.

    Ad. b) Zamawiający uzna, iż warunek został spełniony, w przypadku gdy Wykonawca

           przedstawi wraz z ofertą wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą

           uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (według wzoru Zamawiającego)

           zawierający co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia do

           kierowania robotami budowlanymi w specjalności budownictwo drogowe oraz

           będącą członkiem Izby Inżynierów Budownictwa.

Do wykazu muszą być dołączone kopie wymaganych uprawnień i zaświadczenia z Izby Inżynierów Budownictwa, potwierdzone za zgodność z oryginałem.

 

Ad. c) Zamawiający uzna, iż warunek został spełniony w przypadku gdy Wykonawca

           przedstawi wraz z ofertą wykaz narzędzi i urządzeń, które będą użyte do

           wykonania zamówienia. (według wzoru Zamawiającego)

 Ad. d) Zamawiający uzna, iż warunek ten został spełniony w przypadku gdy

            Wykonawca przedstawi wraz z ofertą wykaz robót wykonanych w ciągu ostatnich

            pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli

           okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zawierający co

            najmniej jedną robotę w zakresie budowy, przebudowy lub remontu dróg o

            nawierzchni bitumicznej. Zrealizowana robota musi być potwierdzona

           dokumentem o należytym jej wykonaniu.

Ad. e) Zamawiający uzna, iż warunek ten został spełniony, w przypadku gdy Wykonawca

           złoży Zamawiającemu ofertę według wzoru Zamawiającego zawierającą

           oświadczenie o udzieleniu gwarancji na wykonanie zadania na okres 12 miesięcy

           od dnia tych robót.

 

   3. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

 

Oferta musi zawierać:

a)      wypełniony i podpisany formularz ofertowy (według wzoru Zamawiającego)

b)      kosztorys ofertowy

c)      oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 Prawa zamówień publicznych (według wzoru Zamawiającego)

d)       aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

e)      oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne

f)        oświadczenie Wykonawcy o niekaralności w zakresie określonym w art. 24

      ust.1 pkt 4-8 Prawa zamówień publicznych

g)      oświadczenie Wykonawcy o niekaralności w zakresie określonym w art. 24 ust. 1

      pkt 9 Prawa zamówień publicznych

 

h)      wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca do wykonania przedmiotu zamówienia (według wzoru Zamawiającego)

i)        pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia – tylko w przypadku, gdy Wykonawca samodzielnie nie dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia

j)        kopie uprawnień do kierowania robotami w specjalności budownictwo drogowe

k)      kopie zaświadczenia z Izby Inżynierów Budownictwa

l)        wykaz robót wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zawierający co najmniej jedną robotę w zakresie budowy, przebudowy lub remontu dróg o nawierzchni bitumicznej. Zrealizowana robota musi być potwierdzona dokumentem o należytym jej wykonaniu

m)    dokument potwierdzający, że robota budowlana ujęta w wykazie, o którym mowa w lit. „l”, została wykonana należycie.

Dokumenty bezwzględnie wymagane, gdy kilku Wykonawców wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia.

W przypadku kiedy kilku Wykonawców wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia do oferty należy załączyć

a) dokumenty wymienione w punkcie 6 lit. „d” – „g”, które składa każdy Wykonawca,

b) pisemne ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania wszystkich Wykonawców

    wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w trakcie postępowania i do

    zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

 

 

VIII. Informacja na temat wadium:

 

    Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

 

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

 

  najniższa cena              100%

 

 

X. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać do dnia: 24.03.2009 r. do godz. 9 00

  w siedzibie zamawiającego:

Urząd Gminy Kochanowice

ul. Wolności nr 5

42-713 Kochanowice

Pokój nr 11 (sekretariat)

 

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Oferty zostaną otwarte dnia: 24.03.2009 r., o godz. 9 30

w siedzibie zamawiającego:

Urząd Gminy Kochanowice

ul. Wolności nr 5

42-713 Kochanowice

Pokój nr : Sala Narad, I piętro

                          

XII. Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia 22.04.2009 r.                          

 

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

 

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z

          adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje

         dotyczące dynamicznego systemu zakupów

 

Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

 

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem

        aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie

        prowadzona aukcja elektroniczna

 

Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.

 

XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:

      Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.

 

XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

 

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych

Nr 47038 - 2009  dnia  03.03.2009 r.

 

 

 

____________________________________

Kierownik Zamawiającego

 

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 03.03.2009
Dokument wytworzony przez: Referat Gospodarki i Rozwoju Gminy
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Jarosław Pasieka
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 03 marca 2009 13:21
Dokument wprowadzony do BIP przez: Waleria Pyras
Ilość wyświetleń: 4960
03 marca 2009 13:22 (Waleria Pyras) - Dodanie załącznika.
03 marca 2009 13:22 (Waleria Pyras) - Dodanie załącznika.
03 marca 2009 13:21 (Waleria Pyras) - Utworzenie dokumentu.