Numer sprawy GIR 341/D/03/09
Kochanowice, dnia 03.03.2009 r.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Nazwa zadania:
„ Bieżące utrzymanie dróg gminnych w 2009 r. w Gminie Kochanowice”
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z 2008 r. Nr 171, poz. 1058) Gmina Kochanowice zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa i adres zamawiającego:
Gmina Kochanowice
ul. Wolności nr 5
42-713 Kochanowice
Strona www.kochanowice.pl
E-mail gmina@kochanowice.pl
Godziny urzędowania: 800 do 1500
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych
warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
www.kochanowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać na wniosek pisemny zainteresowanego drogą pocztową.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem
informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie obejmuje:
- remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych z mechanicznym obcinaniem krawędzi
- remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych bez obcinania krawędzi
- remonty cząstkowe nawierzchni powierzchniowo utrwalonych za pomocą grysów
- nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych (nakładka)
- naprawa dróg gruntowych żużlem paleniskowym i tłuczniem kamiennym
- ścinanie poboczy
Szczegółowy zakres robót określony jest w kosztorysie nakładczym załączonym do niniejszej specyfikacji.
Wspólny Słownik Zamówień:
45 23 31 40 – 2 Roboty drogowe
45 23 31 42 – 6 Roboty w zakresie naprawy dróg
45 23 31 41 – 9 Roboty w zakresie konserwacji dróg
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia:
- Termin rozpoczęcia robót: bezpośrednio po podpisaniu umowy
( etapami w uzgodnieniu z Zamawiającym)
- Termin wykonania robót objętych zamówieniem: do dnia 31.12.2009 r.
VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tych warunków:
1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne.
Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełnić niżej wymienione warunki:
a) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
b) Udokumentują, że zamówienie będzie wykonywać lub w wykonaniu zamówienia będzie
uczestniczyć co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami
budowlanymi w specjalności budownictwo drogowe oraz będąca członkiem Izby
Inżynierów Budownictwa.
c) Posiadają narzędzia i urządzenia gwarantujące wykonanie określonego w pkt 3 niniejszej
Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
d) Zrealizowali z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy
– w tym okresie, co najmniej jedną robotę w zakresie budowy, przebudowy lub remontu
dróg o nawierzchni bitumicznej. Zrealizowana robota musi być potwierdzona dokumentem
o należytym jej wykonaniu.
e) Udzielają gwarancji na wykonane całe zadanie na okres min. 12 miesięcy, licząc od
końcowego odbioru robót.
2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania wyżej wymienionych warunków:
Ad. a) Zamawiający uzna, iż warunek ten został spełniony, w przypadku gdy Wykonawca
przedstawi wraz z ofertą oświadczenie (według wzoru Zamawiającego) w trybie
art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych.
Ad. b) Zamawiający uzna, iż warunek został spełniony, w przypadku gdy Wykonawca
przedstawi wraz z ofertą wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą
uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (według wzoru Zamawiającego)
zawierający co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia do
kierowania robotami budowlanymi w specjalności budownictwo drogowe oraz
będącą członkiem Izby Inżynierów Budownictwa.
Do wykazu muszą być dołączone kopie wymaganych uprawnień i zaświadczenia z Izby Inżynierów Budownictwa, potwierdzone za zgodność z oryginałem.
Ad. c) Zamawiający uzna, iż warunek został spełniony w przypadku gdy Wykonawca
przedstawi wraz z ofertą wykaz narzędzi i urządzeń, które będą użyte do
wykonania zamówienia. (według wzoru Zamawiającego)
Ad. d) Zamawiający uzna, iż warunek ten został spełniony w przypadku gdy
Wykonawca przedstawi wraz z ofertą wykaz robót wykonanych w ciągu ostatnich
pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zawierający co
najmniej jedną robotę w zakresie budowy, przebudowy lub remontu dróg o
nawierzchni bitumicznej. Zrealizowana robota musi być potwierdzona
dokumentem o należytym jej wykonaniu.
Ad. e) Zamawiający uzna, iż warunek ten został spełniony, w przypadku gdy Wykonawca
złoży Zamawiającemu ofertę według wzoru Zamawiającego zawierającą
oświadczenie o udzieleniu gwarancji na wykonanie zadania na okres 12 miesięcy
od dnia tych robót.
3. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
Oferta musi zawierać:
a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy (według wzoru Zamawiającego)
b) kosztorys ofertowy
c) oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 Prawa zamówień publicznych (według wzoru Zamawiającego)
d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
e) oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne
f) oświadczenie Wykonawcy o niekaralności w zakresie określonym w art. 24
ust.1 pkt 4-8 Prawa zamówień publicznych
g) oświadczenie Wykonawcy o niekaralności w zakresie określonym w art. 24 ust. 1
pkt 9 Prawa zamówień publicznych
h) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca do wykonania przedmiotu zamówienia (według wzoru Zamawiającego)
i) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia – tylko w przypadku, gdy Wykonawca samodzielnie nie dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia
j) kopie uprawnień do kierowania robotami w specjalności budownictwo drogowe
k) kopie zaświadczenia z Izby Inżynierów Budownictwa
l) wykaz robót wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zawierający co najmniej jedną robotę w zakresie budowy, przebudowy lub remontu dróg o nawierzchni bitumicznej. Zrealizowana robota musi być potwierdzona dokumentem o należytym jej wykonaniu
m) dokument potwierdzający, że robota budowlana ujęta w wykazie, o którym mowa w lit. „l”, została wykonana należycie.
Dokumenty bezwzględnie wymagane, gdy kilku Wykonawców wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia.
W przypadku kiedy kilku Wykonawców wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia do oferty należy załączyć
a) dokumenty wymienione w punkcie 6 lit. „d” – „g”, które składa każdy Wykonawca,
b) pisemne ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania wszystkich Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w trakcie postępowania i do
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
VIII. Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
najniższa cena 100%
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 24.03.2009 r. do godz. 9 00
w siedzibie zamawiającego:
Urząd Gminy Kochanowice
ul. Wolności nr 5
42-713 Kochanowice
Pokój nr 11 (sekretariat)
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 24.03.2009 r., o godz. 9 30
w siedzibie zamawiającego:
Urząd Gminy Kochanowice
ul. Wolności nr 5
42-713 Kochanowice
Pokój nr : Sala Narad, I piętro
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia 22.04.2009 r.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z
adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje
dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem
aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie
prowadzona aukcja elektroniczna
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych
Nr 47038 - 2009 dnia 03.03.2009 r.
____________________________________
Kierownik Zamawiającego
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Kochanowice