Przetargi - archiwum

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Numer sprawy GCKiI 341/2/09

                                                                       Kochanowice, dnia 06.03.2009 r.

 

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

 

 Nazwa zadania: 

 

 „ Modernizacja budynku Gminnego Centrum Kultury i Informacji w Kochanowicach”

Działając na podstawie art. 40 ust. 1  Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z 2008 r. Nr 171, poz. 1058) Dyrektor Gminnego Centrum Kultury i Informacji w Kochanowicach zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

 

 

I.  Nazwa i adres zamawiającego:

Gminne Centrum Kultury i Informacji w Kochanowicach

ul. Lubliniecka 5

42-713 Kochanowice

Strona  www.gci.kochanowice.pl

E-mail gok@kochanowice.pl

Godziny urzędowania:   1000   do 2000

 

II. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych

 

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych

      warunków zamówienia:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:

 

www.gok@kochanowice.pl

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać na wniosek pisemny zainteresowanego drogą pocztową.

 

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem

      informacji o możliwości składania ofert częściowych:

 

 Zamówienie obejmuje:

1. wymianę instalacji elektrycznej w budynku GCKiI :

- demontaż istniejącej instalacji elektrycznej,

- demontaż rozdzielni i przyłączy budynku,

- montaż złącza licznikowego TL oraz rozdzielni T1, T2, T3, TB.

- wykonanie instalacji oświetleniowej oraz gniazd wtykowych

- montaż koryt kablowych dla instalacji teleinformatycznej wraz z gniazdkami zasilającymi i   

  logicznymi oraz niezbędną infrastrukturą kablową,

- wykonanie instalacji alarmu włamaniowego,

- wykonanie instalacji alarmu pożarowego,

- montaż czujek alarmowych i sygnalizatorów oraz centrali,

- wykonanie instalacji oświetlenia i nagłośnienia sceny

- wykonanie pomiarów instalacji elektrycznej.

2. Malowanie remontowanych pomieszczeń

3. Remont sali widowiskowej:

- cyklinowanie parkietu,

- remont ścian i sufitu

4. Naprawę uszkodzonych elementów opierzenia dachu

 

Szczegółowy zakres robót określony jest w kosztorysie nakładczym załączonym do niniejszej specyfikacji.

 

Wspólny Słownik Zamówień:

45453100-8 – roboty renowacyjne

45311100-1 -  roboty z zakresie przewodów instalacji elektrycznej

45311200-2 – roboty w zakresie opraw elektrycznych

45314200-3 – instalowanie infrastruktury kablowej

45315700-5 – instalowanie rdzeni elektrycznych

45314310-7  - instalowanie okablowania komputerowego

 

 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

 

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

    Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych 

 

VI. Termin wykonania zamówienia:

 

       - Termin rozpoczęcia robót: bezpośrednio po podpisaniu umowy

                                                     ( etapami w uzgodnieniu z Zamawiającym)

      -  Termin wykonania robót objętych zamówieniem: do dnia 20.08.2009 r.

 

VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny

        spełniania tych warunków:

 

1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne.

 

Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełnić niżej wymienione warunki:

a) Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

b) Udokumentują, że zamówienie będzie wykonywać lub w wykonaniu zamówienia będzie

     uczestniczyć co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami

     budowlanymi w zakresie objętym zamówieniem

c) Posiadają narzędzia i urządzenia gwarantujące wykonanie określonego w pkt.IV niniejszej

    Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

d) Zrealizowali z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia

    postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy

    – w tym okresie, co najmniej jedną robotę w zakresie objętym zamówieniem. Zrealizowana robota musi być potwierdzona dokumentem

    o należytym jej wykonaniu.

e) Udzielają gwarancji na wykonane całe zadanie na okres min. 12 miesięcy, licząc od

    końcowego odbioru robót.

 

 

2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne.

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania wyżej wymienionych warunków:

    Ad. a) Zamawiający uzna, iż warunek ten został spełniony, w przypadku gdy Wykonawca

           przedstawi wraz z ofertą oświadczenie (według wzoru Zamawiającego) w trybie

           art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych.

    Ad. b) Zamawiający uzna, iż warunek został spełniony, w przypadku gdy Wykonawca

           przedstawi wraz z ofertą wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą

           uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (według wzoru Zamawiającego)

           zawierający co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia do

           kierowania robotami objętymi zamówieniem.

Ad. c) Zamawiający uzna, iż warunek został spełniony w przypadku gdy Wykonawca

           przedstawi wraz z ofertą wykaz narzędzi i urządzeń, które będą użyte do

           wykonania zamówienia. (według wzoru Zamawiającego)

 Ad. d) Zamawiający uzna, iż warunek ten został spełniony w przypadku gdy

            Wykonawca przedstawi wraz z ofertą wykaz robót wykonanych w ciągu ostatnich

            pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli

           okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zawierający co

            najmniej jedną robotę w zakresie objętym zamówieniem. Zrealizowana robota 

            musi być potwierdzona dokumentem o należytym jej wykonaniu.

Ad. e) Zamawiający uzna, iż warunek ten został spełniony, w przypadku gdy Wykonawca

           złoży Zamawiającemu ofertę według wzoru Zamawiającego zawierającą

           oświadczenie o udzieleniu gwarancji na wykonanie zadania na okres 12 miesięcy

           od dnia tych robót.

 

   3. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

 

Oferta musi zawierać:

a)      wypełniony i podpisany formularz ofertowy (według wzoru Zamawiającego)

b)      kosztorys ofertowy

c)      oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 Prawa zamówień publicznych (według wzoru Zamawiającego)

d)       aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

e)      oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne

f)        oświadczenie Wykonawcy o niekaralności w zakresie określonym w art. 24

      ust.1 pkt 4-8 Prawa zamówień publicznych

g)      oświadczenie Wykonawcy o niekaralności w zakresie określonym w art. 24 ust. 1

      pkt 9 Prawa zamówień publicznych

 

h)      wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca do wykonania przedmiotu zamówienia (według wzoru Zamawiającego)

i)        pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia – tylko w przypadku, gdy Wykonawca samodzielnie nie dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia

j)        kopie uprawnień do kierowania robotami w zakresie zamówienia

k)      kopie zaświadczenia z Izby Inżynierów Budownictwa

l)        wykaz robót wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zawierający co najmniej jedną robotę  w zakresie objętym zamówieniem. Zrealizowana robota musi być potwierdzona dokumentem o należytym jej wykonaniu.

m)    dokument potwierdzający, że robota budowlana ujęta w wykazie, o którym mowa w lit. „l”, została wykonana należycie.

Dokumenty bezwzględnie wymagane, gdy kilku Wykonawców wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia.

W przypadku kiedy kilku Wykonawców wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia do oferty należy załączyć:

a) dokumenty wymienione w punkcie 6 lit. „d” – „g”, które składa każdy Wykonawca,

b) pisemne ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania wszystkich Wykonawców

    wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w trakcie postępowania i do

    zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

 

 

VIII. Informacja na temat wadium:

 

    Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

 

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

 

  najniższa cena        100%

 

 

X. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać do dnia:27.03.2009 r. do godz. 11.00

  w siedzibie zamawiającego:

Gminne Centrum Kultury i Informacji w Kochanowicach

ul. Lubliniecka 5

42-713 Kochanowice

 

 XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Oferty zostaną otwarte dnia: 27.03.2009 r., o godz. 1130

w siedzibie zamawiającego:

Gminne Centrum Kultury i Informacji w Kochanowicach

ul. Lubliniecka 5

42-713 Kochanowice

                          

XII. Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia 26.04.2009 r.                          

 

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.

 

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z

          adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje

         dotyczące dynamicznego systemu zakupów

 

Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

 

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem

        aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie

        prowadzona aukcja elektroniczna

 

Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.

 

XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:

      Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.

 

XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

 

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych

NR 52938 – 2009  data zamieszczenia 06.03.2009

 

........................

____________________________________

Kierownik Zamawiającego

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 2009.03.06
Dokument wytworzony przez: Stanowisko ds. oświaty
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Małgorzata Derkowska
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 06 marca 2009 13:35
Dokument wprowadzony do BIP przez: Waleria Pyras
Ilość wyświetleń: 5394
25 marca 2009 14:18 (Waleria Pyras) - Dodanie załącznika.
18 marca 2009 13:07 (Waleria Pyras) - Dodanie załącznika.
18 marca 2009 13:06 (Waleria Pyras) - Usunięcie załącznika.